Dílem, jež dosáhlo nejvyšší ceny, je obraz Jana Zrzavého Loďky v přístavu. Z vyvolávací ceny 1,6 milionu se dostal na 3,2 milionu korun včetně aukční přirážky. Loďky v přístavu ztvárňují autorovu obdivovanou bretaňskou krajinu.
"Ve scenérii s mlčenlivými skořepinami bárek pohupujícími se v rytmu kadeřavých vlnek, rámované rustikálními hmotami přístavních mol, se autorovi bravurně podařilo zachytit snový okamžik nehybné rovnováhy, jež je výsledkem vzájemného působení dvou sil - země a moře," napsala v odborném posudku k obrazu kunsthistorička Rea Michalová.
Aukce přinesla několik autorských rekordů. Z vyvolávací ceny 35 tisíc korun na konečnou cenu 347 200 korun včetně přirážky se dostala vitrína nazvaná Tulipán navržená Jindřichem Halabalou, který žil v letech 1903 až 1978. Dílo vyrobil ve 30. letech pro Spojené uměleckoprůmyslové závody v Brně jako součást jídelního souboru.
Chromovaná tyč ve vitríně drží čtyři skleněné poličky. Konstrukce z leštěného ořechu je doplňována černěnou hruškou, vzadu je velké zrcadlo.
Autorského rekordu dosáhla i mramorová socha Emanuela Kodeta nazvaná Tvá láska, ženo, drtí. Z původních 150 tisíc korun se cena vyšplhala na 744 tisíc.
Kodet žil v letech 1880 až 1954, vystudoval odbornou keramickou školu v Bechyni a potom studoval na Uměleckoprůmyslové škole v Praze. Byl žákem Stanislava Suchardy. Studium absolvoval právě touto sochou, která představuje mladíka tíženého neopracovaným materiálem s náznakem dívčí tváře - démona.
Stěžejním Kodetovým tématem byla ženská figura, zejména v podobě aktu. Své modelky i fotografoval, přičemž tyto snímky bývají oblíbeným tématem výstav. Mezi jeho významné realizace patří Žižkova mohyla u Sudoměře, kreditní banka ve Lvově či výzdoba paláce Živnobanky ve Vídni.
Úterní aukce byla v Česku jednou z prvních, která se konala naživo po pauze vyvolané pandemií nového typu koronaviru. Společnosti Arthouse Hejtmánek se potvrdil předpoklad, že více než před krizí lidé nakupují vedle uměleckých děl nábytek, design či bytové doplňky. Doba, kterou strávili doma, mohla mít vliv na to, jakými předměty chtějí být kupci v soukromí obklopeni.