Přehlídka s podtitulem Nejisté sekvence děje se koná v hlavním prostoru někdejší tovární haly za brněnským železničním nádražím. Začala ve středu večer, potrvá do 14. ledna.
Jde o dosud nejrozsáhlejší prezentaci Maurova díla. Vrací se k jeho nejznámějším počinům od roku 1982 a přesahuje do současnosti, k novým tématům. Zahrnuje jeho tvůrčí i osobní příběh. Podle trojice kurátorů jsou autorovou základní strategií téměř vědecké, s velkým nasazením vytvářené záznamy přírodních dějů, často doprovázené lyrickými texty.
"Jindy Milan Maur nechával působit některé přírodní jevy na vlastní tělo, aby je tak poznával intenzivněji a více způsoby. Autor ve své celé tvorbě artikuluje existenci člověka v přírodě a působení v jejích procesech a jevech," píší v průvodním slovu kurátoři Denisa Kujelová, Ondřej Navrátil a Jana Písaříková.
Spolu s výstavou v hlavní hale zároveň Fait Gallery otevřela dvě menší prezentace v prostorech nazvaných Preview a Mem. Volba padla na umělce Jiřího Staňka a Veroniku Vlkovou.
Staněk v instalaci Brightness tematicky propojuje světy umění a vědy. Snaží se zobrazit vlny a částice nebo povrch Slunce. Kurátorem výstavy je Jiří Dušek, ředitel brněnské hvězdárny a senátor, v letech 2016 až 2022 nestraník za hnutí ANO 2011, od letoška nestraník za ODS.
Veronika Vlková pracuje především s videem. Její dílo nazvané Tatínku_hrubý_a_zmenšený_final_ok odkazuje ke způsobu ukládání a pojmenovávání souborů v počítači. Tuto výstavu připravila kurátorka Marie Štindlová.