reklama
 
 

Nechci černou, ale růžovou budoucnost. Youtuberka Myslivcová kandiduje do voleb za Úsvit

9. 8. 2016 14:00
Dominika Myslivcová: Změnu tu my nechcem | Video: YouTube
Mladá blogerka a youtuberka Dominika Myslivcová bude kandidovat v krajských volbách za Úsvit a Blok proti islamizaci. Při této příležitosti natočila nový videoklip Změnu tu my nechcem, který věnovala „všem ženám, které se chtějí cítit bezpečně v naší zemi“.

Známá youtuberka Dominika Myslivcová oznámila, že kandiduje v krajských volbách jako nestraník za Úsvit a Blok proti islamizaci pod heslem „Nechci černou, ale růžovou budoucnost".

Usilovat o místo v krajském zastupitelstvu bude v Moravskoslezském kraji ze třetí pozice kandidátky. Při této příležitosti natočila nový videoklip Změnu tu my nechcem. Skladbu věnovala „všem ženám, které se chtějí cítit bezpečně v naší zemi“.

„Je potřeba chránit naši zemi a zajistit pro nás všechny růžovou budoucnost, protože jinak je jen otázka času, kdy dojde k útoku i na nás,“ vysvětlila kandidaturu Myslivcová.

Hnutí chce zařazením youtuberky na kandidátku oslovit především mladé lidi. „Dominika Myslivcová v posledních dnech rozvířila internet svým videem z Teplic, kde mladé generaci, která politiku tolik nesleduje, ukázala problém islamizace naší země,“ řekl předseda strany Miroslav Lidinský.

Video Změnu tu my nechcem zveřejnila Myslivcová v úterý 9. srpna na YouTube, v čase publikace článku mělo přes 12 tisíc zhlédnutí a pod klipem se rozjela vášnivá diskuse.

Myslivcové, jejíž youtubový kanál odebírá necelých 126 tisíc lidí, uživatelé buď píší, že se přiživuje na xenofobních náladách, nebo jí děkují, že pojmenovala jejich obavy z bezpečnosti.

Někteří lidé se ironicky ptají, jestli jim může vysvětlit, proč jezdí na dovolenou do Spojených arabských emirátů, když pak zpívá proti lidem v „šátcích a hábitech“.

Dominika Myslivcová si založila na YouTube kanál v roce 2010, za tu dobu mají její videa téměř 69 milionů zhlédnutí. Mezi nejúspěšnější klip patří skladba Barbie girl z roku 2011, kterou k dnešnímu dni zhlédlo přes 56 milionů lidí.

Ostravská rodačka se v minulosti stala například reklamní tváří minerálních vod Ondrášovka nebo O2. Loni ji do své kampaně zařadila iniciativa HateFree Culture, projekt Agentury pro sociální začleňování při Úřadu vlády ČR.

Sluníčkáři by právo šaría schválili, nevím, co se jim honí hlavou. Se mnou souhlasí 95 procent lidí, říká zpěvačka Olivie Žižková. | Video: Daniela Drtinová |  22:44

autoři: mp, Magazín | 9. 8. 2016 14:00

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama