V době uvedení seriálu šlo na tuzemské poměry o mimořádný počin. I přesto, že se tehdy minisérie nevysílala v televizi, měla masivní reklamní kampaň, včetně billboardů u silnic. Důvod byl prostý - nalákat diváky, aby si platformu Voyo zaplatili.
Všechny díly pořadu sledujte tady >>> Historky z placu
Nutno říci, že cíl byl splněn. Mezi roky 2020 a 2022, kdy Voyu vedení mateřské firmy CME začalo věnovat více pozornosti, získala platforma v Česku a na Slovensku asi 340 tisíc nových předplatitelů. Na konci roku 2023 jich Voyo zaznamenalo už 650 tisíc.
I když minisérie tímto směrem uspěla, recenzenty moc neuchvátila. Podle nich jí mimo jiné chyběl historický kontext a psychologie postav. Životopisné drama tak "připomínalo spíše pohádku založenou na archetypech než příběh reálných osob".