Madonna podruhé? Lístky zase nejsou

ČTK, gra
23. 6. 2006 11:56
Praha - Méně než dvě hodiny stačily v noci fanouškům, aby vykoupili všechny vstupenky i na druhý koncert slavné zpěvačky v Česku.

Společnost Sazka začala vstupenky prodávat opět přesně hodinu a čtvrt po půlnoci. Tedy ve stejný čas jako minulý pátek, kdy byly v prodeji lístky na první koncert.

"Poslední prodanou vstupenku registruje centrální systém ve 2:51," uvedl mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.

Neobvyklou hodinu zvolenou pro začátek prodeje Sazka vysvětlila jako vstřícné gesto vůči zpěvaččiným nejvěrnějším příznivcům.

Madonna na turné
Madonna na turné | Foto: Reuters

U 450 čerpacích stanic s nepřetržitým provozem vybavených terminálem měli v noci mít větší šanci získat vstupenku, než kdyby prodej začal třeba po ránu.

Prodej vstupenek na první koncert, který proběhl v pátek 16. června, provázely podle zjištění Aktuálně.cz potíže, respektive problémy s jejich množstvím.

Lístky pouze pro vybrané

Jak deník zjistil, do volného prodeje se minulý pátek po půlnoci dostal jen velmi omezený počet vstupenek. Na mnohé se tak nemuselo dostat.

Vysvětlením může být zavedená praxe, která sponzorům a firmám majícím v Sazka Areně pronajaté tzv. skyboxy umožňuje, aby si nakoupili další místa.

"Firmy, které mají předplacené sky boxy, mají ze smlouvy také předkupní právo na další vstupenky - a toho tentokrát v plné míře využily," vysvětlil deníku Aktuálně.cz zdroj ze Sazka Areny.

"Dá se předpokládat, že mnohde ani lístky do prodeje nedorazí, protože jich bude opravdu málo. Myslím, že nevyjdou ani na každý terminál," dodal již citovaný zdroj pod podmínkou anonymity.

Madonna Čechům přidává

Madonna se v rámci světového turné Confessions Tour chystala v pražské Sazka Areně vystoupit 6. září, pro velký zájem na poslední chvíli přidala ještě druhý koncert o den později. Před českým publikem vystoupí Madonna poprvé.

Madonna na turné propaguje loňskou desku Confessions on a Dance Floor. Nedávno se slavná zpěvačka také stala novou tváří pro chystanou podzimní kolekci švédské společnosti H&M.

Musela však čelit kritice, že je ve svých sedmačtyřiceti příliš stará na to, aby zastupovala obchodní módní řetězec, jehož klientelu tvoří hlavně mladé ženy.

 

Právě se děje

Další zprávy