reklama
 
 

V Restauraci špatných objednávek v Tokiu roznáší jídlo lidé s demencí. Nikdo nikdy neví, co přinesou

17. 9. 2017
Jak už název napovídá, tak zákazníci v "Restauraci špatných objednávek" s největší pravděpodobností nikdy nedostanou jídlo, které si objednali. V tomto tokijském podniku totiž pracuje netradiční obsluha - lidé trpící demencí. Iniciátoři podniku se je snaží zapojit do běžného života. Po úspěšném zkušebním provozu, který proběhl v červnu, se akce zopakuje i při příležitosti Mezinárodního dne Alzheimerovy choroby, který spadá na 21. září.
Doporučujeme

Zatímco v jiných restauracích jsou hosté pořádně naštvaní, když obsluha poplete jejich objednávku, v jedné japonské restauraci se s tímto zádrhelem  předem počítá. Obsluhují v ní pouze lidé trpící demencí

Pop-up bistro The Restaurant of Order Mistakes (Restaurace špatných objednávek) fungovalo v tokijské čtvrti Toyusu v červnu jako pilotní projekt. Iniciátoři z organizace Maggie´s Opens Tokyo podle serveru Bored Panda ale plánují další akci zorganizovat při příležitosti Mezinárodní dne Alzheimerovy choroby 21. září.

Podnik ve zkušebním provozu v červnu navštívila i populární japonská food blogerka Mizuho Kudo. "Objednala jsem si hamburger a dostala místo toho knedlíčky. Mám je ale moc ráda, navíc byly velmi dobré," napsala na Twitteru. 

Pochvalovala si především pozitivní a usměvavý personál.

autor: Magazín

Související

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama
    reklama