Hlavina patří k umělcům, kteří na scénu vstoupili zkraje 90. let minulého století. Po studiích restaurátorství absolvoval ateliér Milana Knížáka na pražské Akademii výtvarných umění, na přelomu tisíciletí byl třikrát finalistou Ceny Jindřicha Chalupeckého. Často využívá předměty každodenní potřeby, které opracovává, spojuje a kombinuje, třeba s přírodninami. Vytváří rafinovaně úsporné objekty, dříve v jistém ohledu volně navazoval na takzvané ready-mady neboli již hotové umělecké předměty Marcela Duchampa.
"Hlavina je básníkem, který se vyjadřuje plastikami namísto verši, básníkem subtilní nenápadné poezie, v níž si s jemným vtipem pohrává s tématy každodennosti, jež estetizuje odkazy na minimalismus, konceptualismus a dadaismus," uvádí databáze současného umění Artlist. Autor měl v poslední dekádě výstavy v pražské galerii Nevan Contempo nebo liberecké Oblastní galerii. Tu aktuální jako kurátor připravil Ondřej Chrobák.
Fait Gallery sídlí v bývalé brněnské tovární hale mezi hlavním železničním nádražím a autobusovou stanicí Zvonařka. Kromě hlavní výstavy vždy v jednom bloku obměňuje také přehlídky v menších prostorech Mem a Preview. Nyní tam dostali příležitost Jan Šerých a Filip Dvořák.
Šerých v instalaci nazvané O důslednosti vědy představuje velkoformátové tisky z podkladů mapové aplikace Google Earth a družicových snímků různého stáří, rozlišení a barevnosti. Dvořákův projekt nazvaný The Ravine - The Room tvoří prostorová instalace, konceptuální malba či závěsné objekty. Vše vychází z autorské povídky Strž, jež popisuje společenství žijící v roklině vzniklé po nečekaném sesuvu půdy.