Praha - Česká metropole se v neděli stane místem dalšího pokračování celosvětově oblíbené reality show s názvem Život Paris Hilton.
Profesionální blondýna a celebrita, nejbohatší ikona amatérské pornografie a dědička hotelové sítě dorazí do Prahy s kapelou Good Charlotte, která bude hrát v Kongresovém centru.
Skupina příznačně pojmenovaná podle dětské knížky stylově víceméně představuje přestupní stanice mezi prepubertálními Tokio Hotel a náctiletě urputnými My Chemical Romance. Vedou ji jednovaječná dvojčata, bratři Maddenovi.
A jejich podvojnost se poněkud symbolicky přenesla i do milostného života. Zatímco kytarista Benji chodí s Paris Hilton, zpěvák Joel je novopečený otec dítěte Nicole Richie.
Obě celebrity jsou přitom zároveň partnerky z proslavené "venkovské" reality show The Simple Life. Nicole ale bude minimálně měsíc hlídat doma sama.
Kapela s doprovodem Hiltonové (stráví s nimi celé turné) ve středu přistála v Německu, kde je čekají tři koncerty. Těch se však Paris účastnit nebude; ve čtvrtek musí zvolit tureckou královnu krásy a v sobotu dorazí do německé talkshow Wetten Das?
O pražském programu zatím nejsou známy podrobnosti. Mlčí i agentura 10:15 Management, která pražský, už skoro vyprodaný koncert pořádá.
Čtěte také: Jaký by byl svět bez Paris Hiltonové? Paris Hiltonová je obětí art teroristy Recenze CD: žvýkačka, co má ráda svůj byznys Paris to marně zkouší v kinech jako Matka Tereza |
Jisté ale je, že ať provede cokoli, publikum bude mít zajištěno. Stejně jako Madonna je Paris Hiltonová dítětem naší doby: dělej, co chceš, prodej to skandálem, buduj svoje jméno-značku. Od večírků přes pobyt ve vězení po film a hudební debut altruisticky nazvaný Paris.
Nejfotografovanější celebrita - pro kterou je být tváří čehokoli od hamburgerů po sekt každodenní zaměstnání - nejenže si prošla kurzy pózování, ale o své triky se dělí ve dvou knihách ze života "dědičky". Radí, která světová letoviska jsou neskonale out, a že pravá celebrity nikdy nesmí mít na hlavě odrosty.
Majitelka hlásku-konipásku už ani neopouští mediální realitu; ví dobře, že jedině v ní může přežívat. Zhola nezáleží na tom, že je špatná herečka i zpěvačka, protože je především vynikajícím logem i obchodní značkou, u které na prodávaném zboží vlastně nesejde.
Je to moderní fantóm zrozený z kóanu "Bestsellery jsou knihy, které se dobře prodávají, protože se dobře prodávají, a celebrity jsou slavné, protože jsou slavné."