Praha - To video je hitem YouTube, za chvíli dosáhne 8 milionů zhlédnutí. Jistá Marina Shifrinová na něm tančí po kanceláři, na stole či na toaletě a v titulcích videa sděluje svému šéfovi, že odchází ze zaměstnání.
Podle britského deníku Telegraph se jedná o pětadvacetiletou Američanku, videoprodukční v tchajwanské společnosti.
"Pracuji v jedné 'úžasné' firmě, která vyrábí zpravodajská videa. Celý svůj život, vztahy a energii jsem obětovala tomuto zaměstnání. Jenže šéf se stará jen o kvantitu, jak rychle píšeme a kolik zhlédnutí každé video má," píše ke svému videu Shifrinová.
Toto se jí už zajídalo, navíc jak prozradila britskému listu Huffington Post, tchajwanské pracovní podmínky se velmi liší od těch amerických - neustále se mění program a neexistují přestávky na oběd.
"Věřím, že je důležitější soustředit se na kvalitu obsahu. Když se naučíte toto zvládat, návštěvnost se dostaví," je přesvědčená mladá videoprodukční.
Jak píše v titulcích klipu: "Chtěla jsem si udělat klip, který se bude soustředit na sdělení, a nebudu se muset obávat, jakou to bude mít návštěvnost."
Tím sdělením je: "Praštím s tím. Jdu."
Otázkou je, zda Shifrinová nevodí diváky za nos a oni nesledují právě jedno z videí, která udělají šéfovi radost - svým počtem zhlédnutí. Ta ovšem tvrdí: "Vytvořila jsem ho, abych v něm vyjádřila své pocity."
Remake: Žiju s 'úžasnou' rodinou...
Klip si už žije svým životem a má i jeden velmi zdařilý remake.
Jistá matka středního věku paroduje starosti Shifrinové a převádí je do světa unavené mámy od rodiny.
"Žiju s 'úžasnou' rodinou. Ničí můj dům. Dětský pokoj, to je pekelné doupě..." I ona na konci v titulcích oznamuje: "Praštím s tím. Jdu." Jenže pak se vrátí pro tašku a dodává: "Dělala jsem si legraci. Došlo nám mléko."