reklama
 
 

Z obývacího pokoje vznikl obchod s hůlkami v anglickém stylu. Teď se uchází o cenu

AKTUALIZOVÁNO 13. 2. 2017
O cenu v soutěži Interiér roku, v níž je Aktuálně.cz mediálním partnerem, se v kategorii Veřejný interiér uchází projekt kamenného obchodu s vycházkovými hůlkami v Brně. Ten vznikl na místě obývacího pokoje.
Doporučujeme

Majitelka obchodu s vycházkovými hůlkami oslovila architekty s jasným zadáním. Pro svoje klienty chtěla vytvořit prostor, kde se nakupování stane skutečným zážitkem. Prodejní prostor měl rovněž podtrhnout osobní přístup ke každému zákazníkovi a jeho osobitým potřebám. 

Projekt

Kategorie: Veřejný interiér

Autor: Ing. Šárka Zabadalová MBA, Ing.arch. Kateřina Zabadalová

Místo: Brno

Prodejna vznikla na místě původního obývacího pokoje. Bylo ji tedy nutné oddělit od zbytku rodinného domu a vytvořit pro ni samostatný vstup, který vznikl zvětšením původního okna. Stavební úpravou znehodnocená fasáda posléze dostala nový odstín. 

Nevelký prostor o 29 metrech čtverečních autorky návrhu funkčně rozdělily na dvě části. V přední části obchodu si zákazník hůlku vybírá, v zadní je mu na míru upravena. 

Celkový interiérový koncept prodejny vycházel z tradičního anglického stylu v modernějším pojetí. Toho autorky docílily použitím dřeva, kůže, kovu a také tapet s károvým vzorem. 

Veškerý nábytek a zařízení vznikly na míru. Autorky kladly důraz na kvalitní a jednoduché provedení, které se nezničí při manipulaci s holemi. Interiéru dominuje dřevo, kov a kůže.

Soutěž interiér roku

V rámci soutěže Interiér roku jsou každoročně oceněny výjimečné soukromé i veřejné interiéry navržené českými a slovenskými architekty, a to v sedmi kategoriích. Hlavním mediálním partnerem soutěže je Aktuálně.cz. 

S nejzajímavějšími soutěžícími budeme postupně čtenáře seznamovat na stránkách Bydlení Aktuálně.cz. Více informací o soutěži zde.

Uzávěrka přihlášek: 20. 2. 2017

Vyhlášení výsledků: 28. 3. 2017

autor: pej

reklama
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

reklama