Od Forda po Norrise: 10 nezapomenutelných reklam, kde Hollywood prodává sny

Dan Poláček Magazín Dan Poláček, Magazín
10. 2. 2025 12:00
Miliony zhlédnutí, vyšší prodeje. To jsou důvody, proč firmy touží zapojit do svých reklamních spotů hollywoodské hvězdy. Jenže reklamy se někdy samy stanou součástí popkultury. Vybrali jsme deset ikonických spotů, které vyprávějí nezapomenutelné příběhy.

Reklamní spoty s hollywoodskými hvězdami jsou běžným jevem a firmy je využívají z několika důvodů. Zaprvé, tyto hvězdy mají obrovskou fanouškovskou základnu napříč generacemi a jejich tvář je okamžitě rozpoznatelná po celém světě. To značkám umožňuje oslovit široké publikum a zvýšit povědomí o jejich produktech. Zadruhé, spojení s populární celebritou může značce dodat prestiž a lesk. Lidé často vnímají produkty propagované svými oblíbenými herci jako kvalitnější a žádoucnější.

Výběr hvězdy pro reklamu je pečlivě promyšlený proces. Firmy hledají osobnosti, které jsou s jejich značkou kompatibilní a oslovují jejich cílovou skupinu. Důležitá je i image hvězdy a její vliv na veřejnost. V neposlední řadě hraje roli i cena, protože honoráře hollywoodských hvězd bývají velmi vysoké.

Dopad takových reklamních spotů může být značný. Značky, které se spojí s hvězdami, často zaznamenají nárůst prodeje a posílení své pozice na trhu. V neposlední řadě hollywoodské hvězdy mají vliv na sociálních sítích, což umožňuje firmám oslovit ještě širší publikum.

Detektiv Goerge pátrá po ztracené kávě Nespresso. Co také jiného

Video: Nespresso / Youtube.com

Celosvětový ambasador značky George Clooney se vrací jako detektiv George. V televizní reklamě inspirované kriminálními příběhy vystoupí také Eva Longoria, Camille Cottin a Kim Go-un. Detektivka, odehrávající se v elegantním prostředí vlaku, ztvárňuje kapsle kávy Nespresso jako skutečné klenoty s nezapomenutelnou chutí. Nejnovější spot z ledna 2025 je posledním dílkem dlouholeté spolupráce s kávovou značkou, kde Clooney vystupuje jako elegantní milovník kávy s vytříbeným vkusem. Můžete namítnout, že Clooney dělá reklamy pro peníze, což jistě bude pravda, ale většinu příjmů věnuje na humanitární projekty. Hvězdný herec je také členem představenstva Nespresso Sustainability Advisory Board, kde se aktivně podílí na projektech udržitelného pěstování kávy. Každopádně se ikonická kampaň na Nespresso "What Else?"  stala svého druhu kulturním fenoménem. 

 

Buďte první, kdo diskutuje.

Právě se děje

Další zprávy