reklama
 
 

Internet zabíjí Santu Clause. Dětí objevují pravdu na počítači i kvůli nepozornosti rodičů

9. 12. 2015 7:02
Video: YouTube
Každé osmé dítě v USA se předčasně dozví pravdu o postavě Santa Clause. Může za to internet, ke kterému mají malí uživatelé přístup. Průměrný věk, kdy děti pochopí, jak to ve skutečnosti je se Santa Clausem, klesl v posledních letech o 16 procent. Vinu na tom nesou i samotní rodiče, kteří zapomínají mazat historii online nákupů vánočních dárků.

Praha – Dříve měli rodiče strach, aby děti nenašly ve skříních vánoční dárky nebo jim všeteční kamarádi neprozradili, jak se to vlastně má s tím pánem ze severního pólu. V posledních letech nevinnost dětí kazí internet. Informoval o tom server Business Wire.

"Všichni trávíme na internetu spoustu času, takže se hranice mezi online a offline stírají, až mizí úplně," říká marketingový ředitel společnosti Hide My Ass, která svým průzkumem upozorňuje na fakt, že dnes je pro děti díky internetu stále snadnější objevovat pravdu o existenci vánoční postavy, jakou je Santa Claus.

Podle dotazníku odpovědělo 13 procent rodičů, že za zklamáním jejich dětí ze skutečnosti, že Santa neexistuje, stojí právě internet, 44 procent pak označilo za viníka přímo vyhledávač od společnosti Google, kam si děti často před Vánoci zadají jméno Santa Clause a následně jim vypadne definice vymyšlené postavy.

Na internetu rovněž narazilo 43 procent dětí na reklamu nabízející vánoční dárky a jedno ze tří dětí četlo tweet nebo status na Facebooku, ve kterém dotyční řešili buď nákup dárků, nebo právě existenci Santy.

Nový trend v odhalování vánočního příběhu nastal kolem roku 1997, kdy Google spustil svůj vyhledávač, a po roce 2005 se spuštěním sociální sítě Facebook.

Malí internetoví detektivové jsou stále vynalézavější, takže oproti svým rodičům, kteří na pravdu o Santovi přišli, když jim bylo v průměru 8,7 roku, přestávají věřit v průměrném věku 7,25 let. 

Víru v Santu má zachránit speciální software

Softwarová společnost Hide My Ass zareagovala na výsledky průzkumu kampaní s názvem "Věřte v Santu", která nabádá rodiče, aby se snažili svým potomkům prodloužit dobu, kdy věří v něco kouzelného a nadpřirozeného.

"Touto kampaní jsme chtěli dát rodičům nástroj, který by jim umožnil zachovat kouzlo Vánoc a tajemství Santy o trochu déle," vysvětluje marketingový ředitel s tím, že společnost nabízí rodičům software zdarma, který sleduje všechny online stránky i komunikaci na sociálních sítích a takříkajíc maskuje všechny virtuální možnosti odhalení pravdy o existenci Santa Clause.

autor: jaz | 9. 12. 2015 7:02

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama