reklama
 
 

Lego se vrací na plátna. Ninjago vypadá zábavně, tak okouzlující jako Lego příběh ale nebude

29. 7. 2017
Trailer k filmu Lego Ninjago | Video: Vertical Entertainment CZ |  02:30
Takřka geniální Lego příběh odstartoval před třemi lety novou sérii animáků. Do kin půjde v září třetí pokračování s podtitulem Ninjago, které sice s velkou pravděpodobností tak chytré a okouzlující nebude, má ale potenciál, aby dobu, než se Lego trend omrzí, o pár měsíců natáhlo.
Doporučujeme

Lego příběh se přes všechna očekávání stal jedním z nejlepších animovaných filmů posledních let a jeho originalita a svěžest zdaleka předčila očekávání pouhé celovečerní reklamy na slavnou stavebnici.

Úspěch, jaký nemohlo čekat ani studio Warner Bros., producenty dovedl ke snaze na hyperaktivní zábavu navázat, byť již bez tvůrčího dua Phil Lord a Christopher Miller, které se přesunulo k lukrativnějším projektům.

Jedním z nich byla mimochodem sólovka Hana Sola ze světa Star Wars, nicméně studio Disney nedávno oba režiséry propustilo kvůli "kreativním neshodám". Ty si není těžké představit - konzervativní Hvězdné války nejsou zrovna otevřené blbnutí a nápaditosti Millera a Lorda.

Lego Batmanovi oba tvůrci každopádně chyběli a ačkoliv snímek ostudu neudělal, kouzlo jeho předchůdce se nepodařilo zopakovat. Ukázalo se však, že si producenti uvědomují, co se na originálu tak líbilo, a pokoušejí se to celkem úspěšně naklonovat. Nyní se chystá třetí díl s podtitulem Ninjago a zdá se, že všechny karty jsou na stole.

I trailery opět slibují divokou postmoderní jízdu plnou popkulturních odkazů, spoustu akce a trademarky, jež si diváci tak rychle oblíbili. To vše naroubováno na prostředí pseudoasijských bojových umění.

Režie se chopil Charlie Bean, jenž zatím pracoval hlavně v televizi, a scénář napsali bratři Dan a Kevin Hagemanovi, kteří mají na kontě jen nepříliš známý Lego seriál Ninjago z roku 2011, na nějž nyní volně navazují. Hlasy poskytnou i známé osobnosti, například Olivia Munnová, Dave Franco, Jackie Chan nebo Michael Peña.

Ninjago má jistě šanci být povedenou zábavou, i když se nezdá pravděpodobné, že by mohlo překvapit a okouzlit jako nečekaně chytrý Lego příběh. Poprvé je jen jednou.

Už dříve existovaly desítky filmů propagujících stavebnici Lego, ale až v roce 2014 překročily hranici reklamní kampaně a staly se plnohodnotným dílem. Obstojí i Ninjago? Potenciál má, ale dozvíme se to až 21. září, kdy film vstoupí do kin. 

Související

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama