Negativní recenze diváky neodradily, česká komedie Sezn@mka vede návštěvnost kin

Kultura ČTK Kultura, ČTK
1. 8. 2016 14:56
Do čela žebříčku víkendové návštěvnosti tuzemských kin se hned po svém uvedení dostala nová česká komedie Sezn@mka vyprávějící o jednom z fenoménů současné doby, internetové seznamce.
Sezn@mka
Sezn@mka | Foto: Bontonfilm

Film režisérky Zity Marinovové s Jiřím Langmajerem v hlavní roli šéfa seznamky čelícího stížnostem nespokojených dam o víkendu přilákal do kin přes 30 tisíc diváků, kteří v pokladnách kin nechali více než 4,1 milionu korun.

Debut Zity Marinovové netrpí jen příšerným scénářem a nesnesitelným vedením herců, ale i nedodržováním základních technických standardů obrazu a zvuku, napsal o Sezn@mce filmový publicista Martin Svoboda.

Ani jeho slova a průměrné hodnocení 29 procent na webu ČSFD.cz neodradily české diváky, kteří o uplynulém víkendu učinili z filmu Zity Marinové nejnavštěvovanější snímek. Do kin jich na něj přišlo přes 30 tisíc.

Sezn@mka tak na druhé místo odsunula animovaná dobrodružství mamutů a jiných pravěkých zvířat ve filmu Doba ledová: Mamutí drcnutí. Pokračování kreslených příběhů za tři týdny přilákalo do kin téměř 238 tisíc diváků a má celkové tržby přes 33 milionů korun.

Na třetím místě je další distribuční novinka Jason Bourne, ve které se na plátna kin vrací postava agenta v podání Matta Damona. Snímek navazující na úspěšnou filmovou trilogii Agent bez minulosti, Bourneův mýtus a Bourneovo ultimátum natočenou podle knižní předlohy Roberta Ludluma o víkendu nasbíral více než 24 500 diváků.

V první dvacítce víkendové tabulky nejnavštěvovanějších filmů je z českých snímků na 7. místě drama Učitelka režiséra Jana Hřebejka a na 13. komedie Teorie tygra, jejíž celkové tržby překročily hranici 38,2 milionu korun.

 

Právě se děje

Další zprávy