Po třinácti letech od chvíle, kdy do kin vtrhla oranžová rybička Nemo, ji následovala její modrá a zapomnětlivá kamarádka Dory. Volné pokračování Hledá se Dory během premiérového víkendu vydělalo v severoamerických kinech 136,2 milionů dolarů. Stalo se tak nejlépe debutujícím animákem všech dob, když jasně porazilo dosavadního lídra Toy Story 3 (110,3 milionů dolarů).
Je také druhým nejlepším červnovým debutem mezi všemi filmy, lépe si vedl pouze loňský Jurský svět. Raketový nástup podle odborníků dokázal, že nejde o rodinný film, nýbrž o snímek pro všechny. Dory může pomoci celému filmovému trhu v USA, který se nyní nacházel v útlumu, uvedl britský deník The Guardian.
Dory rovněž proplula do čela víkendové návštěvnosti českých kin, a to ihned po svém uvedení do tuzemské distribuce. Do kin přilákala za první víkend přes 78 000 malých i dospělých diváků, kteří v pokladnách kin nechali 11 milionů korun, oznámila Unie filmových distributorů.
Na druhém místě je americký fantasy film Warcraft: První střet založený na sérii počítačových her. Snímek režiséra Duncana Jonese, syna zesnulého hudebníka Davida Bowieho, za dva týdny přilákal přes 208 000 diváků. Třetí skončil americký horor V zajetí démonů 2, na který se během 14 dnů vypravilo téměř 65 000 lidí.