Úspěšný kandidát na pozici vypravěče příběhů podnikne během roku několik cest za létem po celém světě. Podle podmínek soutěže získá vítěz letenky v ceně maximálně 33 000 eur, ubytování na dvě noci v každé z šesti vybraných destinací a příspěvek 1500 britských liber na každý měsíc po dobu 11 měsíců. Za to musí v době cesty zveřejňovat každý den jeden příspěvek na Instagramu.
"Hledáme někoho, kdo bude inspirovat ostatní, někoho, kdo dokáže realizovat myšlenku Live For The Story a dokáže tak, že každý okamžik má potenciál být důležitý a nezapomenutelný," říká Ladislav Paleček, generální ředitel Canon Česká republika a Slovensko.
Zájemci mohou svoji přihlášku podat prostřednictvím sociální sítě Instagram zapojením se do soutěže s názvem 365 Days of Summer. Ke snímku s příběhem o maximální délce 50 slov je potřeba přidat hashtagy #LiveForTheStory a @CanonCZSK.
Posouzení přihlášek proběhne na základě řady hledisek, kdy roli bude hrát i výpravnost snímků a jejich vizuální přitažlivost, originalita a inspirativnost.
"Léto je časem spontánnosti a prožívání okamžiků. Chceme lidi povzbudit k maximálnímu vychutnání každé sekundy, protože jakákoli z nich může přinést ten opravdu nejlepší příběh," vysvětluje ambasadorka kampaně Zoë Kravitz.