reklama
Thriller (filmový žánr)
Recenze: Star Trek míjí temnotu, baví se okázalou hrou
Star Trek: Do temnoty využívá vše, co se za posledních patnáct let osvědčilo
Recenze: Refnovo freudovské peklo se odpouští jen stěží
Film Jen Bůh odpouští Nicolase Windinga Refna se opájí vlastní důležitostí
Recenze: Iron Man místo dalších zbraní přidal hravost
V Iron Manovi 3 je superhrdinou Stark, nikoli Stark v brnění
Recenze: Redford zpochybňuje šance boje proti systému
Pravidla mlčení rozvracejí žánrová přikázání politických thrillerů
Recenze: Jurský park je oslňující i po 20 letech. Proč?
Rozsáhlá analýza mistrovského díla Stevena Spielberga
Recenze: Nevědomí ctí i radikálně opustí tradice sci-fi
Kde mnozí v Nevědomí hledají neoriginálnost, lze najít střídmé rozvíjení tradic
Recenze: Léky, lži a nenávist. Svůdná diagnóza Ameriky
Vedlejší účinky jsou podvratným thrillerem z farmaceutického prostředí
Recenze: Figurky z akční hračkárny nic nemaskují a pálí
G. I. Joe 2: Odveta precizně využívá zavedené akční vzorce
Recenze: Mama straší třicetkrát déle, než by měla
Horor z produkce Guillerma Del Tora nabízí staré známé bubáky
Recenze: První McClane by s pátým vůbec neztrácel čas
V páté Smrtonosné pasti se snaží o akci unavené karikatury
Recenze: Arnold na Konečné jen rozpačitě krčí rameny
Konečná kolísá mezi žánrovkou a dětinskou parodií
Recenze: Lovcům mafie Neúplatní nedostižně unikají
Lovci mafie zůstali přepálenou a sebeironickou napodobeninou svých vzorů
Recenze: Peníze jsou v brutální Kim Ki-dukově Pietě mor
Kim Ki-duk spojuje šokující násilí s poetickými obrazy čisté krásy
Recenze: Argo má patos i humor. Oscar ho nemine
O thrilleru Bena Afflecka se mluví jako o jednom z vážných kandidátů na Oscary
Recenze: I policajt může být hrdina. Jako v klipech MTV
Patrola vykresluje obyčejné policisty jako hrdiny. Ale věřit se tomu nedá
Recenze: Sinister je moderní horor. V dobrém i zlém
Halloween určitě nepokazí zhlédnutí filmu Sinister
Recenze: Bond se ve Skyfall zbavuje cejchu zbabělce
Schémata nečekejte. Bond, M i Q podělávají jednu věc za druhou
Recenze: Looper tone ve smyčkách času, uniká mu smysl
Film nabízí neotřelou story, klasikou sci-fi se ale nestane
Recenze: Drsný Neeson umí podruhé vraždit. Ale znuděně
Druhých 96 hodin je v jakémkoliv ohledu horší než první díl
Recenze: Zhulení Divoši nevědí, co by chtěli vyprávět
Divoši Olivera Stonea lavírují mezi brakovostí a syrovou realističností
Předchozí
3
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama