reklama
populismus
Katarzia: Svět jde do háje kvůli hrstce nejbohatších. Chlubit se penězi už je trapné
Rozhovor se zpěvačkou Katarzií o podceňování žen, populismu Roberta Fica, potřebě vrtat do nepohodlných témat i nechuti být sexsymbolem.
Fotky ve flanelce a s vánočkou nestačí, emoce do kampaně ale patří, říká socioložka
Rozhovor se socioložkou Annou Durnovou o tom, proč by rodiče měli s dětmi mluvit o politice i proč se úspěšné volební kampaně neobejdou bez emocí.
Sociolog: Češi se pořád chovají jako za komunismu. Stát berou jako klacek pod nohama
Rozhovor se sociologem Pavlem Pospěchem o tom, proč Češi nadále zůstávají národem chalupářů i proč jsou konspirační teoretici největší optimisté.
Kněz Heryán: Češi ztratili své křesťanské kořeny. Místo Boha věří věštcům a kartářkám
Rozhovor s knězem Ladislavem Heryánem o tom, proč nechce nikoho obracet na víru i proč soucítí s uprchlíky.
Klus: Češi v porevoluční euforii zapomněli na politiku. Zeman a Klaus jim ji sebrali
Rozhovor s písničkářem Tomášem Klusem o potřebě občanské angažovanosti, otevřenosti off-line i na sociálních sítích a vlastní cestě k duchovnu.
Keen: Internetová anonymita je prokletí, uvolňuje nejhorší pudy. Musíme ji potlačit
Rozhovor s mediálním expertem Andrewem Keenem o tom, jak se naučit žít ve světě fake news, umělé inteligence a vzrůstající moci digitálních korporací.
Havel v lidech probouzel cit. Politice chybí duchovní rozměr, říká zpěvák kapely Zrní
Rozhovor se zpěvákem kapely Zrní o odkazu Václava Havla, hraní ve vězení, kde byl někdejší disident zavřený, a manipulaci ze strany politiků.
Ludwig: Češi se naučili, že lepší je nevyčnívat. Svoboda nám k optimismu už nestačí
Rozhovor s autorem bestselleru Konec prokrastinace o elitách, názorové propasti ve společnosti a kritickém myšlení.
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama