Přihlásit
Zprávy
Domácí
Zahraničí
Ekonomika
Datavize
Auto
Názory
Podcasty
Odtajněno
Podivné zločiny
Americký sen
Mysli a žij!
Na Dotek
Sport
Fotbal
Hokej
Tenis
Motorismus
Biatlon
Ostatní sporty
Spotlight
Video
Den v 60 sekundách
Historky z placu
Zpátečka
Politické bizáry
My, kdysi
Kultura
Film a televize
Hudba
Klasická hudba
Literatura
Divadlo
Umění
LifeStyle
Magazín
Žena
Bydlení
Cestování
Foto
Kvízy
Speciály
Chytré Česko
České porodnictví
Vize město
Valentýn
Změna směru
BeNative
Další
Kultura
LifeStyle
Speciály
19. 2. Patrik
Přihlásit
Zprávy
Domácí
Zahraničí
Ekonomika
Datavize
Auto
Názory
Podcasty
Odtajněno
Podivné zločiny
Americký sen
Mysli a žij!
Na Dotek
Sport
Fotbal
Hokej
Tenis
Motorismus
Biatlon
Ostatní sporty
Spotlight
Video
Den v 60 sekundách
Historky z placu
Zpátečka
Politické bizáry
My, kdysi
Kultura
Film a televize
Hudba
Klasická hudba
Literatura
Divadlo
Umění
LifeStyle
Magazín
Žena
Bydlení
Cestování
Foto
Kvízy
Speciály
Chytré Česko
České porodnictví
Vize město
Valentýn
Změna směru
BeNative
19. 2. Patrik
Sledujte nás:
Přihlásit
Spravovat účet
Odhlásit se
reklama
Martin Machovec
Apokalyptická témata do české literatury vnesl underground, ukazuje Machovec
Literární historik v knize argumentuje, proč je někdejší podzemní kultura důležitá pro dnešek.
Stará cesta a posmrtný rukopis. Bondyho poslední próza parafrázuje čínskou filozofii
Protagonistou je starý čínský filozof Lao-c’. Nikde na cestě nenajde pochopení, vyhrožují mu či se ho bojí, nikým není přijat.
Poslední prózu Egona Bondyho měli za ztracenou. Vychází až nyní, 13 let po jeho smrti
Rukopis poslední Bondyho prózy byl po 20 let považován za ztracený.
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama