reklama
 
 

Indický režisér v Cannes brání film o tragédii letu MH370

Aktualizováno 20. 5. 2014 9:30
Indický filmař je vystaven kritice za svůj připravovaný film, který je inspirován události kolem ztraceného malajského boeingu. Obvinění z toho, že by se chtěl přiživovat na tragédii, odmítá.

Cannes 2014 - Indický režisér Rupesh Paul na filmovém festivalu v Cannes nabízí investorům svůj nový snímek Vanishing Act, který je inspirován zmizelým letadlem malajských aerolinek.

Tvůrce prohlásil, že se nechce se na tragédii letu MH370 obohatit. Slibuje, že rodin pasažérů se snímek nedotkne a že příběh nebude exploatační. Režisér také řekl, že snímek obstojí sám o sobě jako thriller bez ohledu na to, jak se události okolo boeingu vyvinou.

Filmař uznává, že situace kolem skutečného letadla může snímku nepřímo pomoci, ale odmítá jakékoli výtky, že by chtěl neštěstí komerčně využít. „Lidé nechtějí dokument, chtějí thriller. Proč bych měl točit film, který diváky nezajímá?“ dodal pro The Hollywood Reporter.

Produkční společnost filmu v oficiální synopsi uvádí, že jde o příběh pěti mladých lidí a jejich plánech na pomstu, které vyústí v chaos. Podtitul snímku zní „An Untold Story of the MH370 Crash“, což však naznačuje více než jen obligátní nálepku „inspirováno skutečnými událostmi“, kterou stránky producentů uvádějí.

Tvůrce v Cannes také propaguje svůj 3D snímek Kamasutra podle známé erotického příručky, jejíž autorství je připisováno mnichu Vátsjájanovi a která vznikla v Indii kolem 4. století před našim letopočtem.

Letadlo na lince MH370 vzlétlo z letiště v Kuala Lumpur v sobotu 8. března 2014 ve 00:21 místního času, tedy v pátek v 17:21 SEČ. Do Pekingu mělo dorazit v 6:30 místního, tedy půl hodiny před půlnocí našeho času. Aerolinky však oznámily, že řízení letového provozu ztratilo kontakt s letadlem zhruba po dvou hodinách letu, ve vietnamském vzdušném prostoru. Na palubě bylo 239 pasažérů včetně posádky. Žádné trosky se dosud nenašly a stále není jasné, zda se jednalo o teroristickou akci, technickou závadu či kombinaci více faktorů.

autor: Kultura | 19. 5. 2014 17:37

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama