Co dělat? (Cesta z Prahy do Českého Krumlova aneb Jak jsem sestavoval novou vládu) je druhou částí Vachkovy tetralogie Malý kapitalista. Film byl natočen v roce 1996 a má délku 216 minut. Je často považován za nejvýznamnější filmové dílo Karla Vachka.
Účinkují: Eva Vobrubová, Lubomír Michalova, písničkář Pepa Nos, botanik Jiří Haager, spisovatelka Eda Kriseová, režisér Jiří Krejčík, loutkář Miloš Kirschner, básník Andrej Stankovič, herečka Vlasta Chramostová, lékařka Eva Zvolská, kameraman Stanislav Milota, divadelní autor Jan Vodňanský, básník Ivan Martin Jirous, psycholog Milan Nakonečný, režisér Tomáš Vorel, spisovatelka Eva Kantůrková, výtvarník a básník Ladislav Novák, přírodovědec Karel Drbohlav, flétnista Václav Žilka, filozof Erazim Kohák, spisovatel Václav Jamek, starosta Českého Krumlova Jan Vondrouš, ministr kultury Pavel Tigrid, ministr vnitra Jan Ruml, ministr zahraničí Josef Zieleniec, ministr hospodářství Karel Dyba, ministr průmyslu Vladimír Dlouhý, předseda vlády Václav Klaus, prezident Václav Havel, ministr obrany Antonín Baudyš, ministr obrany Vilém Holáň, ministr školství Ivan Pilip, ministr dopravy Jan Stráský, primátor hl. m. Prahy Jan Koukal, filosof Ivan Sviták, ekolog Ivan Dejmal, předseda ČSSD Miloš Zeman, místopředseda KDS Václav Benda, předsedkyně DEU Alena Hromádková, aktivista Petr Cibulka a další.
Jiří Krejčík se zamýšlí nad soumrakem civilizace, Ivan Jirous krade profesoru Žilkovi polévku, Petr Cibulka odhaluje komunistická spiknutí a Karel Vachek předvádí rekonstrukci bitvy u Sudoměře. Tomáš Vorel spí...
Od listopadu 1989 uplynulo několik let. Československo se rozpadlo a v České republice je u moci pravicová vláda Václava Klause. Karel Vachek navazuje na snímek Nový Hyperion aneb Volnost, rovnost bratrství a pokračuje ve své sérii rozsáhlých filmových dokumentů, v nichž svérázně mapuje českou společnost a její skutečné i domnělé elity.
Tentokrát se stahuje „do opozice", opouští Prahu i oficiální politické dění a vydává se hledat alternativy - v politické, kulturní i existenciální rovině. Se dvěma autobusy, v nichž shromáždil umělce, vědce a zajímavé osobnosti, vyjíždí do Českého Krumlova a během tohoto „sestavování nové vlády" s nimi diskutuje především nad otázkami vlastní filosofie a tvůrčího životního postoje.
Mnohovrstevný filmový esej se překvapivě hlubokým způsobem dotýká nejen kulturních a politických souvislostí, ale i samotné podstaty audiovizuálního média.