Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Jak řešit grafiku vašeho e-shopu?

11. 12. 2019 15:21
Svižný, moderní a vzdušný design e-shopu prodává, na tom se bezpochyby shodneme. Ale jak toho dosáhnout? Jak pořídit svému e-shopu elegantní a zároveň praktický, funkční kabát? Možností je více a postupně se s nimi seznámíme.
Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz
Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz | Foto: UpGates.cz

Liší se dle toho, o jakou formu e-shopu se jedná. E-shopy na zakázku dovolují jiná řešení designu než například pronájmy. U těch na míru se můžete obávat investice spousty času a peněz. Také si připravte dostatečné množství vitamínu B na nervy. U pronájmu sice ušetříte čas i peníze, ale nebude moct do grafických šablon výrazně zasahovat. To pro vás možná taky nebude úplně ono. Ale co kdyby tady byla nějaká třetí cesta? Časově méně náročná, kódovací dovednosti nevyžadující, praktická, poskytující svobodu při tvorbě ideální grafiky pro každého? 

Přečtěte si rozšířené povídání na téma jak vytvořit grafiku e-shopu.

Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz
Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz | Foto: Komerční sdělení

Design e-shopu na míru

E-shopům na míru se grafika vytváří zdlouhavě a draze. Navíc pokud se chcete do tvorby šablony a grafických úprav pustit sami, bez perfektní znalosti kódování to opravdu nepůjde. Ani bez pevných nervů se neobejdete. A bude vás to stát opravdu hodně času.

Ano, můžete využít open-source systémy, například Presta nebo Magento, které vám poskytnou základní zdrojový kód. Ten můžete upravovat a měnit. Stále je tu ovšem ona nutnost znát kódování. A pořád budete muset vytváření grafiky věnovat mnoho času.

Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz
Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz | Foto: Komerční sdělení

Že nejste žádní programátoři a sami si s tím vším určitě neporadíte? Potom si komplexní design e-shopu můžete objednat na zakázku. Jen počítejte s tím, že si za ni významně připlatíte. Podle náročnosti může jít až o stovky tisíc. Doba zpracování se bude prodlužovat a spolehnout se tady můžete na přímou úměru. Čím větší e-shop máte, tím déle si počkáte. Ptáte se, jak dlouho to by to tak mohlo trvat? Počítejte i s několika měsíci. Akce Kulový blesk to opravdu nebude.

Grafika pronajímaného e-shopu

Možná si teď říkáte, že vás se žádné vlastní vytváření e-shopu, ani jeho tvorba na zakázku netýká. E-shop máte pronajatý, tak to přece musí být nějak celkově jednodušší. A budete mít pravdu. Pokud vám nebude vadit, že možnosti grafiky a jejího nastavení budete mít omezené. Šablona je pořád jenom šablona. A všechny jsou dané poskytovatelem. To v praxi znamená, že nebudete mít moc šanci do jejich grafického vzhledu zasahovat. Rozhodně ušetříte peníze a čas. Grafiku e-shopu však nebudete mít podle svých představ. Tak úplně se od ostatních neodlišíte.

Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz
Ukázky webové grafiky z dílny UpGates.cz | Foto: Komerční sdělení

Už to tady jednou zaznělo

A co kdyby existovala nějaká třetí cesta?

O tom se více se dozvíte v článku od UPgates, specialistů na tvorbu a pronájem e-shopu. Přečtěte si ho až do konce. O třetí možnosti totiž rafinovaně píší až tam. 

 

Právě se děje

před 4 hodinami

Facebook zvýšil čtvrtletní zisk, tržby překonaly očekávání. Dařilo se i Amazonu či Googlu

Americká společnost Facebook, která provozuje stejnojmennou sociální síť, ve třetím čtvrtletí meziročně zvýšila čistý zisk o zhruba 29 procent na 7,85 miliardy dolarů (184 miliard Kč). Oznámila to dnes firma. Její tržby překonaly očekávání analytiků, protože nárůst využívání internetu v době koronavirové krize podpořil její příjmy z reklamy.

Tržby americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetové firmy Google, stouply ve třetím čtvrtletí meziročně na 46,17 miliardy dolarů (bilion Kč) ze 40,5 miliardy dolarů, což znamená návrat k růstu. Překonaly odhady analytiků, když se díky přílivu inzerentů dařilo kanálu YouTube, ale i cloudovým službám.

Tržby internetového prodejce Amazon stouply ve třetím čtvrtletí o 37 procent na 96,15 miliardy dolarů (2,3 bilionu Kč) a překonaly odhady. Firma dnes sdělila, že čeká díky pokračování pandemie, kvůli níž mnoho lidí přesouvá nákupy na síť, meziroční růst mezi 28 a 38 procenty i v aktuálním čtvrtletí. Zisk se ztrojnásobil na 6,3 miliardy dolarů (147,7 miliardy Kč).

Zdroj: ČTK
Další zprávy