Praha - Po Tobruku Václava Marhoula je tu další film, který si zaslouží cele využít recenzní potenciál kulturní rubriky Aktuálně.cz. Ne snad proto, že by nový snímek režiséra Jana Hřebejka Nestyda měl být uměleckou událostí - ale kvůli tomu, že jeho snímky vždy odrážely i definovaly vkus a preference divácké většiny i společnosti.
Irena Hejdová: Někdy se vyplatí změnit názor
Hřebejk se tu podobně jako v Medvídkovi věnuje příběhům své generace - ale mnohem uvěřitelněji a úspěšněji. | |
Kamil Fila: Hřebejk v maloměšťácké nirváně Film působí jako lék utišující každou hypochondrickou bolest, jež může potkat zhýčkané a materiálně zaopatřené lidi. |
Čtěte také |
Trio Hřebejk - Viewegh - Macháček zaútočí s 46 kopiemi
Jsem rád, že nemusím psát recenze, říká Hřebejk
Rozhovor: Jak se natáčel Vieweghův Nestyda
Viewegh: šest filmů už vzniklo, další tři se chystají