Pražské prostitutky bývaly podle úvodní knihy v metodách získávání zákazníků vynalézavé. Jak dokládá dobový tisk, za "lovný revír" jim mohla posloužit i tramvaj. "Čiperná holčinda se dopoledne vystrojí, uvidíte ji u stanice elektrické dráhy. Buď má svou vyzkoušenou trať, a někdy třeba hupne do prvního vozu, který se jí naskytne. Již svým vstupem do vozu vyvolá jisté vzrušení mezi mužskými pasažéry. Nadhodí sukénku, ukáže kousínek nožky, stoupne, nakloní se, by byl vidět trošinku pohyb ňader, a již mnohý příslušník silného pohlaví stává se tuze slabým a rozechvělým. Přehodí se - zdánlivě nemotorně - nožka přes nožku, při čemž ve vlnách sukně objeví se ovál lýtka. Na nejbližší stanici hop z vozu a za rohem již polapený smlouvá a smlouvá se šťastnou rybářkou cenu a místo, kde, jak, kdy, zač." Na snímku tramvaj č. 9 na zastávce na žižkovském Prokopově náměstí. | Foto: Reprofoto z knihy „Zmizelá Praha-Nevěstince a nevěstky“ od autorů Radima Kopáče a Josefa Swarze, kterou v roce 2013 vydalo v Praze nakladatelství Paseka / Se svolením k užití