V Národním muzeu jsou připraveny tři sály, které se snaží zachytit vývoj českých médií. K žurnalistice se organizátoři nestaví nekriticky, ale snaží se reflektovat špatné i dobré stránky, zvláště markantní vývoj je vidět na části expozice dokumentující déle než padesát let trvající historii České televize, která patří k oficiálním partnerům.
Muzeum rozhodně nezůstává mrtvou institucí, v jednom ze sálů jsou pro návštěvníky připraveny propriety denního novinářského života. Příchozí si mohou vyzkoušet pracovat v redakci Práva, mohou se na okamžik stát moderátory zpravodajství České televize nebo vysílat svůj hlas do éteru od redaktorského stolku Českého rozhlasu. K nejoblíbenějším bude jistě patřit pohyb na naklíčovaném pozadí, kde si návštěvníci mohou vyzkoušet, jak se cítí televizní "rosničky", když kolem sebe nemají nic než modré stěny.#reklama
Výstava je rozsáhlým projektem, který má potenciál stát se velkou návštěvnickou atrakcí, která je nejen poučná, ale také velice zábavná. Média podle pořadatelů zažívají "Zlaté časy" a výstava umožňuje ochutnávku z té zábavnější části novinářské rutiny.
To, že se jedná o kvalitně připravenou akci, značí i fakt, že náklady na výstavu se pohybují nad hranicí čtyř milionů, ve kterých nejsou započteny sponzorské dary a zapůjčená technika. Výstava je součástí vstupného do stálé expozice Národního muzea. Mezi partnery a garanty patří i Fakulta sociálních studií Univerzity Karlovy.