Podle producenta turné Arthura Fogela není zájmu na překážku ani cena vstupenek, která se pohybuje od 50 do 350 dolarů. "Pokaždé, když Madonna vyjede na turné, předvede velkolepou show. A tahle šňůra nebude v tomto ohledu žádnou výjimkou," říká.
"Discodeskou" Confessions On A Dance Floor se Madonna vrátila do éry 80. let, tedy do doby, kdy zadělala na svou dnešní proslulost. I proto se na turné vypraví se vší 80´s parádou: na koncertech bude skotačit v záři diskokoulí, s doprovodnými tanečníky i kapelou za zády.
Madonnino turné začíná 21. května v Los Angeles. Během americké části turné navštíví zpěvačka Chicago, Montreal, New York, Boston, Philadelphii či Miami. Na konci července se přesune na starý kontinent.
Evropskou větev zahájí v Cardiffu a hned sedmi koncerty v Londýně. Na programu má i Řím, Düsseldorf a Hannover, čtyři koncerty v Paříži a dva v Amsterdamu. Ale většina z těchto míst už je díky objednávkám přes internet vyprodána.
Madonnina šňůra se tak již před zahájením stala jedním z nejvýnosnějších ženských turné historie. Předchozí Re-Invention tour vynesla 125 milionu dolarů a přitáhla na 56 koncertech více než 900 tisíc fanoušků. Aktuální turné už nyní slibuje zisky kolem 200 milionů dolarů.
Spekulace o Madonnině vystoupení v Česku, které nejvíc rozvířila nedávná informace rádia Impuls, zůstávají stále nepotvrzeny. Na programu turné žádná zastávka v Praze není. Podle informací Impulsu se měly Madonniny české koncerty uskutečnit 5. a 6. září, zahraniční internetové stránky zas uvádějí termíny 29. a 30. července.
Podle těchto informací by tedy Madonna mohla evropské turné právě v Česku buď zahájit, nebo ukončit. Možnost, že se v Česku objeví, tu každopádně stále je už proto, že všechny zmíněné termíny stále zůstávají neobsazeny. Asi nejpravděpodobnější pořadatel pražského koncertu, agentura Interkoncerts, nicméně odmítá cokoliv komentovat.
Jediným potvrzeným spojením Madonny s Českem tak zůstává její úmysl založit firmu Semtex Girls. Novinkou je to, že podle informací dnešního tisku se český výrobce Semtexu, pardubická firma Explosia, nehodlá s Madonnou o název soudit. Explosia si značku Semtex cení na 130 milionů korun.
"Značka Semtex je mediálně velmi známá. Považujeme název firmy za reklamní trik a snahu šokovat, aby zpěvačka získala zájem veřejnosti," prohlašuje nicméně Ladislav Lehký z Explosie.