Kurátoři Tomoko Sato a Francesca Villanti se pokusili poskytnout návštěvníkům rozsáhlý přehled Muchovy tvorby z Paříže a Prahy. Vedle známých aspektů, jako byla jeho práce pro reklamní účely, se zaměřili také na okolnosti, které Muchu inspirovaly, například jeho vztah k bretonské a keltské kultuře.
Právě v podrobném představení českého umělce, v Itálii známého hlavně jako předního představitele secese neboli art nouveau, vidí hlavní přínos projektu specializovaný server Finestre Sull'Arte.
Na výstavě spolupracovala Muchova nadace vedená Johnem Muchou, v Londýně žijícím umělcovým pětasedmdesátiletým vnukem. Za více než pět měsíců ji dle pořadatelské společnosti Arthemisia navštívilo 100 310 lidí, z toho 30 procent tvořili cizinci.
Přehlídka se konala v Muzeu neviňátek, které v centru Florencie sídlí v někdejším sirotčinci zvaném Špitál neviňátek. Stále tam fungují služby na pomoc dětem, které navazují na práci ústavu založeného v 15. století. Sídlo sirotčince navržené Filippem Brunelleschim se svým podloubím a náměstím patří k nejlepším příkladům renesanční architektury ve Florencii.