Burger King se chlubí plesnivým jídlem. Je to krása bez konzervantů, tvrdí

Magazín Magazín
20. 2. 2020 13:59
Americký řetězec s rychlým občerstvením spustil neotřelou kampaň, ve které se chlubí, že jeho burger Whopper neobsahuje umělá barviva, dochucovadla ani konzervanty. V krátkém spotu nechá jídlo během 34 dnů zplesnivět.
Plesnivění burgeru je důkazem absence umělých barviv, chlubí se Burger King | Video: Burger King

"Krása bez konzervantů," zní slogan nové kampaně v USA, ve které Burger King upozorňuje na "čerstvost" svého tradičního burgeru. V reklamním spotu hraje skladba What a Difference A Day Makes od zpěvačky Diny Washingtonové a místo přibarveného a načančaného pokrmu divák sleduje, jak se Whopper během 34 dnů pokryje plísní.

Plesnivý burger podle zpravodajského webu CNN může vypadat odpudivě, ale společnost provozující síť prodejen Burger King vsadila na fakt, že zákazníci touží po zdravých a čerstvých potravinách. Průzkumy mezi americkými mileniály a dospívajícími ukázaly, že lidé nemají problém připlatit si za zdravé jídlo, které je šetrné k životnímu prostředí.

Evropské pobočky Burger King již nabízejí pokrmy bez konzervantů a cílem řetězce je tento trend aplikovat v prodejnách po celém světě.

 

Právě se děje

před 4 hodinami

Facebook zvýšil čtvrtletní zisk, tržby překonaly očekávání. Dařilo se i Amazonu či Googlu

Americká společnost Facebook, která provozuje stejnojmennou sociální síť, ve třetím čtvrtletí meziročně zvýšila čistý zisk o zhruba 29 procent na 7,85 miliardy dolarů (184 miliard Kč). Oznámila to dnes firma. Její tržby překonaly očekávání analytiků, protože nárůst využívání internetu v době koronavirové krize podpořil její příjmy z reklamy.

Tržby americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetové firmy Google, stouply ve třetím čtvrtletí meziročně na 46,17 miliardy dolarů (bilion Kč) ze 40,5 miliardy dolarů, což znamená návrat k růstu. Překonaly odhady analytiků, když se díky přílivu inzerentů dařilo kanálu YouTube, ale i cloudovým službám.

Tržby internetového prodejce Amazon stouply ve třetím čtvrtletí o 37 procent na 96,15 miliardy dolarů (2,3 bilionu Kč) a překonaly odhady. Firma dnes sdělila, že čeká díky pokračování pandemie, kvůli níž mnoho lidí přesouvá nákupy na síť, meziroční růst mezi 28 a 38 procenty i v aktuálním čtvrtletí. Zisk se ztrojnásobil na 6,3 miliardy dolarů (147,7 miliardy Kč).

Zdroj: ČTK
Další zprávy