reklama
Arnheiður Eiríksdóttir
Recenze: Propít se koncem světa. V Praze konečně hrají operu moderního klasika
I na čtvrtém představení opery Le Grand Macabre od Györgyho Ligetiho bylo hlediště Státní opery relativně slušně zaplněné.
Recenze: Nová Rusalka v Národním divadle je dobrá, emoce ale zůstávají na jevišti
Představitelé hlavních rolí odvádějí výborné výkony, režie sympaticky nepřebíjí původní vyprávění nelogickým výkladem. Přesto byla očekávání vyšší.
Chceme víc než pohádkovou ilustraci, říkají tvůrci nové Rusalky v Národním divadle
"Zabýváme se otázkou, co je to lidská duše, kterou Rusalka získá, jak vypadá zraněná duše a co jí pomůže," nastiňuje režisér.
Chvíli vážná opera, chvíli fraška. Národní divadlo uvedlo novou Ariadnu na Naxu
Operu Richarda Strausse nastudoval hudební ředitel Robert Jindra, režíruje Sláva Daubnerová.
Zralá žena se zamilovala do teenagera. Pražská opera uvádí Růžového kavalíra
Intendant Curyšské opery ji pojal jako remake inscenace, kterou roku 2006 uvedl v Berlíně.
Špatně se vdala. Nová inscenace jako by se odehrávala v hlavě Káti Kabanové
Prohlédnout si
16 fotografií
Recenze: Plachetka tropí hlouposti. Lazebník sevillský v Praze je spíš průměrný
Adam Plachetka hrál pro publikum a dopřával mu ze sebe co nejvíc. Často ale těch vtípků a předvádění bylo až moc.
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama