reklama
 
 

Tvůrci americké hry koupili pozemek na hranicích s Mexikem, aby zabránili Trumpovi ve stavbě zdi

15. 11. 2017
Společnost stojící za hrou Cards Against Humanity sdělila, že koupila pozemek na americko-mexické hranici a najala si právníky na to, aby se stavba "Trumpovy zdi" pokud možno co nejvíce protáhla a prodražila. Za příspěvek 15 dolarů se až 150 tisíc lidí mohlo zapojit do boje na "záchranu Spojených států od nespravedlnosti, lží, rasismu a celozrnné enchilady (plněné kukuřičné placky)".
Doporučujeme

Společnost stojící za populární americkou karetní hrou Cards Against Humanity (Karty proti lidskosti) prohlásila, že koupila pozemek na americko-mexické hranici ve snaze zabránit stavbě "Trumpovy zdi".

Tvůrci politicky nekorektní hry jsou proslulí svými senzačními propagačními kousky. K nejnovějšímu nápadu uvedli, že "zachrání Ameriku, protože vláda je řízena záchodem", citoval je deník The Telegraph.

Vtipné a divné překvapení, které má zabránit stavbě zdi

"Donald Trump je směšným golemem, který se bojí Mexičanů. Bojí se tak, že chce postavit zeď za 20 miliard dolarů, o které všichni vědí, že ničeho nedosáhne," dodali. Kromě nákupu pozemků si také najali právnickou firmu, aby se stavba zdi "pokud možno co nejvíce protáhla a prodražila".

Prosí Američany, aby jim darovali 15 dolarů, v přepočtu zhruba 325 korun, za které dostanou poštou šest překvapení, která mají zachránit Ameriku. "Bude to vtipné, bude to divné," informují na svých stránkách tvůrci.

Kromě toho obdrží dárci ilustrovanou mapu území, osvědčení o svém slibu bojovat proti zdi a také nové herní kartičky.

Akce, která je podle tvůrců zaměřena na "záchranu Spojených států od nespravedlnosti, lží, rasismu a celozrnné enchilady (mexická plněná kukuřičná placka - pozn. red.)" je omezena na 150 tisíc přispěvatelů.

Karetní hru Cards Against Humanity, vhodnou hlavně na večírky, vymyslelo osm spolužáků z chicagské Highland Park High School před šesti lety. Hráči doplňují nedokončené věty s využitím urážlivých a politicky nekorektních slov a frází.

Hra se dá zadarmo stáhnout na internetu a pak vytisknout. Poprvé byla představena na americkém crowdfundingovém serveru Kickstarter v roce 2011.

Obrovská díra přenášena živě na YouTube

Tvůrci hry už o sobě dali vědět i jinými neotřelými marketingovými nápady. Například vloni přiměli lidi, aby jim darovali příspěvek na to, aby na tajném místě v USA vykopali obrovskou díru. Poté ji lidé mohli sledovali živě na YouTube.

V roce 2015 zase autoři hry účtovali nakupujícím pět dolarů za nic a reagovali tak na masivní nákupní horečku během černého pátku ve Spojených státech. "Nejlepším dárkem černého pátku je nákup ničeho. To nabízíme za nejnižší možnou částku pěti dolarů. Jak byste si mohli dovolit nevyužít této neuvěřitelné příležitosti?" napsali k tomu.

Často se také naváží do politiky. Během prezidentské kampaně například prodávali balíček přežití Donalda Trumpa nebo vytvořili kampaň přemlouvající amerického prezidenta Baracka Obamu, aby se stal jejich generálním ředitelem.

Video: Mexičani překonali hraniční bariéru za pár sekund

Kamery mexické televize natočily dvojici mladíků, kteří dokázali překonat devítimetrovou kovovou bariéru mezi USA a Mexikem za pár sekund. | Video: Reuters |  02:24

autor: Magazín

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama
    reklama