"Divné" pocity při líbání. Mádl s Rambou to při natáčení Deníčku neměli snadné

Michaela Lišková Michaela Lišková
před 2 hodinami
Při premiéře filmu Deníček moderního fotra došlo k trapasu. Novináři nepoznali autora knižní předlohy Dominika Landsmana. Podle Jiřího Mádla bylo těžké hrát s Terezou Rambou pár, protože jsou velmi dobří přátelé. Proč bylo podle Mádla divné se s ní líbat? A proč režiséra Jana Haluzu po druhém dítěti “přešel smích”? Dozvíte se v Historkách z placu.
Video: Aktuálně.cz

Film v kinech neslavil závratný úspěch, tehdy ho navštívilo asi 130 tisíc diváků. Pro srovnání například českou komedii od režiséra Patrika Hartla Prvok, Šampón, Tečka a Karel navštívilo ve stejném roce přes 612 tisíc lidí.

Všechny díly pořadu sledujte tady >>> Historky z placu

Deníček moderního fotra ale například filmový kritik Kamil Fila označil za neobyčejně dynamicky natočený a působící jako retro. "Je to natočeno stejným způsobem, jakým točí filmy americký režisér Steven Spielberg. Komedie je plná odkazů, které běžný divák sotva postřehne," řekl tehdy kritik. Podle něho je film nabitý režijními nápady, s dobrým načasováním gagů.

Jiní filmoví recenzenti chválili také to, že se film snaží vyvarovat rodičovských stereotypů a klišé. "Jde tak říkajíc s dobou, ačkoliv řadu filmařských technik-přístupů Haluza odkoukal právě od nyní klasických režisérů 70. a 80. let," napsal pro Kinobox Lukáš Král, který filmu ale vytknul někdy až příliš rychlé střihy.

"Jiří, tam už jí nesahej." Režisér Rafťáků musel Mádla v roli puberťáka krotit (celý článek s videem zde)

"Jako kdybych točil Pozdravy z kožených kalhot." Režisér Rafťáků musel Mádla velmi krotit | Video: Aktuálně.cz
 

Právě se děje

Další zprávy