Herec Kryštof Hádek se v minisérii musí značně proměňovat, a to proto, že se děj příběhu odehrává hned ve třech dekádách. "V tom seriálu je skvělá výprava, kostýmy, masky. Moje postava v něm zestárne, ztloustne, zvrásčí a to všechno dobře funguje," vysvětluje herec v rozhovoru se Světlanou Witowskou pro pořad Spotlight.
Kromě dobových kostýmů a masek bylo také potřeba zasadit děj minisérie do autentické Prahy minulého století. "První věc, na kterou jsme narazili s architektem, bylo zjištění, že se Praha v posledních letech dramaticky proměnila a místa z časů normalizace zmizela. Vážně jsme nevěděli, kde budeme točit. Hledali jsme nepatrná zlatá zrnka v obrovském moři písku. Bez postprodukčních zásahů se už ale v pražských lokalitách dobový příběh natočit nedá," říká scenárista Volhy Jan Pachl.
Představitel Standy Pekárka si natáčení v době 70. let užíval. "Nejsem si ale jistý, jestli bych v ní chtěl žít, spíš ne. Podle mé teorie lidi, kteří na normalizační dobu myslí s nostalgií, vzpomínají na své mládí a podvědomě vzpomínají na to, že jim bylo dobře. Takže si to spojují s tou dobou, ale kdyby to měli nějak odstřihnout, tak by zjistili, že jim je lépe teď. Mám pocit, že jsou ty lidi nostalgičtí vůči sobě, ne vůči tomu, že se měli líp a že stál rohlík míň," uzavírá herec Kryštof Hádek.