reklama
 
 

BBC bez Top Gear? Televize přišla o čtyři miliony diváků

16. 3. 2015 15:38
Náhradní nedělní program za momentálně pozastavený Top Gear přilákal k televizním obrazovkám pouze 1,3 milionu diváků.

Londýn/Praha – Jak je důležité míti Jeremyho se ukázalo během včerejšího večerního vysílání BBC. Momentálně pozastavený pořad Top Gear, který vedení televize stoplo kvůli incidentu moderátora Jeremyho Clarksona s producentem show, nahradila repríza dokumentu Red Arrows: Inside the Bubble.

Čísla sledovanosti jsou alarmující. Top Gear si v nedělní večer na BBC Two pravidelně pustilo přes pět milionů diváků, zatímco včerejší dokument Red Arrows zaujal pouhý milion.

BBC tak kvůli suspendaci kontroverzního moderátora přišla o čtyři miliony diváků a její večerní rating činil pouze šest procent, informuje deník The Telegraph.

Jeremy Clarkson už dříve naznačil, že nemá příliš velký zájem se za incident omlouvat, moderátor totiž může uvádět jiný motoristický pořad na konkurenční televizi; licenci na vysílání Top Gear ale drží BBC.

Na sociálních sítích stále probíhá vášnivá debata mezi zastánci a odpůrci temperamentního Clarksona, na jehož podporu vznikla před týdnem i online petice. Do dnešního dne ji podepsal téměř milion lidí.

autor: Magazín | 16. 3. 2015 15:38

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama