Tvůrce milionových videí na sociální síti TikTok si přeje zůstat v anonymitě. Today Food ale prozradil, že ho zájem o zákulisí kuchyně zaskočil: "Nepočítal jsem s takovou sledovaností, chtěl jsem jen lidem ukázat, že McDonald's není tak špatný a že používá i čerstvé potraviny, třeba vejce jsou čerstvá, jak jen to jde."
Nejvyšší sledovanost na účtu jménem Essential McDonalds mají záběry přípravy vajec pro snídaňové menu. 24 milionů zhlédnutí mají záběry, jak se připravuje zmrzlina, kde se diváci dozvědí, k čemu slouží dutá lžička, kterou zákazníci ke zmrzlině dostávají. Podobně zvědaví byli lidé i na způsob, jakým se z dehydratované cibule stane znovu hydratovaná.
Autor videí pracuje v kuchyni řetězce s rychlým občerstvením čtyři roky. K natáčení dalších záběrů ho inspirují fanoušci jeho kanálu: "Často s lidmi komunikuji, odpovídám na jejich dotazy a zjišťuji, co by je zajímalo." Podle toho pak pracovník kuchyně vytváří další milionové virální hity.