Zatímco v jiných restauracích jsou hosté pořádně naštvaní, když obsluha poplete jejich objednávku, v jedné japonské restauraci se s tímto zádrhelem předem počítá. Obsluhují v ní pouze lidé trpící demencí.
認知症のひとたちが働く「注文をまちがえる料理店」のプレオープンに行って来ました(^^)
— 工藤瑞穂(soar編集長) (@mimimizuho) June 4, 2017
ジュンヤくんはおばあちゃんにハンバーグを注文したんだけど、見事に餃子が来て大笑いしました笑 pic.twitter.com/TshX6wOMml
Pop-up bistro The Restaurant of Order Mistakes (Restaurace špatných objednávek) fungovalo v tokijské čtvrti Toyusu v červnu jako pilotní projekt. Iniciátoři z organizace Maggie´s Opens Tokyo podle serveru Bored Panda ale plánují další akci zorganizovat při příležitosti Mezinárodní dne Alzheimerovy choroby 21. září.
Podnik ve zkušebním provozu v červnu navštívila i populární japonská food blogerka Mizuho Kudo. "Objednala jsem si hamburger a dostala místo toho knedlíčky. Mám je ale moc ráda, navíc byly velmi dobré," napsala na Twitteru.
Pochvalovala si především pozitivní a usměvavý personál.