Od Forda po Norrise: 10 nezapomenutelných reklam, kde Hollywood prodává sny

Dan Poláček Magazín Dan Poláček, Magazín
10. 2. 2025 12:00
Miliony zhlédnutí, vyšší prodeje. To jsou důvody, proč firmy touží zapojit do svých reklamních spotů hollywoodské hvězdy. Jenže reklamy se někdy samy stanou součástí popkultury. Vybrali jsme deset ikonických spotů, které vyprávějí nezapomenutelné příběhy.

Reklamní spoty s hollywoodskými hvězdami jsou běžným jevem a firmy je využívají z několika důvodů. Zaprvé, tyto hvězdy mají obrovskou fanouškovskou základnu napříč generacemi a jejich tvář je okamžitě rozpoznatelná po celém světě. To značkám umožňuje oslovit široké publikum a zvýšit povědomí o jejich produktech. Zadruhé, spojení s populární celebritou může značce dodat prestiž a lesk. Lidé často vnímají produkty propagované svými oblíbenými herci jako kvalitnější a žádoucnější.

Výběr hvězdy pro reklamu je pečlivě promyšlený proces. Firmy hledají osobnosti, které jsou s jejich značkou kompatibilní a oslovují jejich cílovou skupinu. Důležitá je i image hvězdy a její vliv na veřejnost. V neposlední řadě hraje roli i cena, protože honoráře hollywoodských hvězd bývají velmi vysoké.

Dopad takových reklamních spotů může být značný. Značky, které se spojí s hvězdami, často zaznamenají nárůst prodeje a posílení své pozice na trhu. V neposlední řadě hollywoodské hvězdy mají vliv na sociálních sítích, což umožňuje firmám oslovit ještě širší publikum.

Cesta může být okouzlující, když si vezmete správné punčochy. Jako Julia Roberts

Julia Roberts v reklamním spotu Calzedonia "Life is a journey" z roku 2014 | Video: Calzedonia / Youtube.com

Cesta Julie Robertsové začíná v panenské krajině Skotska, kde se herečka nechává unášet klidem a krásou přírody. Pak pokračuje do romantické Paříže, kde objevuje kouzlo města při procházkách podél Seiny a mezi pouličními knihkupci. Její cesta končí v toskánské Florencii, v překrásné vile s výhledem na město. Reklamní spot Calzedonia "Life is a journey" z roku 2014 zachycuje hvězdnou herečku Julii Roberts při cestování po ikonických místech Evropy. Spot vyniká elegantním zpracováním, kde Robertsová jako skutečná žena na cestě prezentuje italskou značku punčochového zboží. Kampaň byla natolik úspěšná, že vedla k další spolupráci, ve spotu z roku 2015 se Robertsová objevila v roli náhodné prodavačky v butiku značky.

 

Buďte první, kdo diskutuje.

Právě se děje

Další zprávy