reklama
 
 

Justin Timberlake uctil o přestávce Super Bowlu zesnulého zpěváka Prince

5. 2. 2018
Video: YouTube / Pepsi
Hvězdou hudebního programu letošního finále ligy amerického fotbalu, jemuž se říká Super Bowl, byl zpěvák Justin Timberlake, jenž na začátku února vydal nové album Man Of the Woods. Kromě největších hitů zmínil i zesnulého zpěváka Prince, který se na pódiu objevil pomocí projekce.

Zpěvák Justin Timberlake v neděli o poločase finále ligy amerického fotbalu, jemuž se říká Super Bowl, překvapil diváky poctou Princovi.

Slavný zpěvák a skladatel, který umřel předloni, se během Timberlakeova vystoupení objevil na plátně a vypadalo to, jako by se svým mladším kolegou, sedícím za klavírem, zpíval hit I Would Die For You. Na scénu také svítil fialový reflektor a připomínal tak největší Princův hit Purple Rain. Prince je rodák z Minneapolisu, kde se letošní Super Bowl konal. 

Timberlake do programu, který kromě něj obstarali tanečníci, kapela a orchestr, zařadil i ukázky svých největších hitů  Filthy, Can't Stop the Feeling!, SexyBack či Cry Me a River.

Zápas mezi celky New England Patriots a Philadelphia Eagles zahájila americkou hymnou zpěvačka Pink. O tom, jak její pěvecký výkon dopadne, se dopředu především na sociálních sítích spekulovalo, neboť umělkyně se netajila tím, že bojuje s nachlazením.

Americký tisk ale nakonec její vystoupení hodnotil slovy jako "dala to" a "emocemi nabité provedení". Zpěv ocenily na sociálních sítích i osobnosti, například moderátorka Ellen DeGeneresová nebo zpěvačka Sheryl Crowová. Pink se nedávno postarala také o příjemně civilní vystoupení během předávání Grammy. 

Sedmatřicetiletému Timberlakeovi patřil poločas již potřetí, což se dosud žádnému umělci nepodařilo.

Poprvé vystoupil na Super Bowlu v roce 2001, o tři roky později zazpíval duet s Janet Jacksonovou. V závěru představení tehdy zpěvák trhnul s částí oblečení Jacksonové tak silně, že údajně nechtěně odhalil její ňadro. Incident pak omluvil tím, že šlo o "závadu na šatech". O účasti Jacksonové se spekulovalo i letos, zpěvačka to ale na svém Twitteru dopředu odmítla. 

Super Bowl je nejsledovanější a jednou z marketingově nejžádanějších akcí, přenos si v televizi zapne více než 100 milionů diváků. Pořad je také pevnou součástí popkulturního světa, například tvůrci seriálu How I Met Your Mother mu věnovali celou jednu epizodu. 

Inzerenti do letošního 52. finále Super Bowl investovali dohromady kolem 420 milionů dolarů (8,5 miliardy korun), půlminuta reklamního času je tedy vyšla na více než pět milionů dolarů.

Justin Timberlake se na pódiu "sešel" s hudebníkem Princem

autor: ČTK | 5. 2. 2018

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama