Ve spotu leží muž na dece se ženou, která si na něco neustále stěžuje. Muž mlčí a po chvíli se na ženu otočí a pomocí ventilu na zádech ji vyfoukne jako nafukovací figurínu. Právě tato část reklamy mnohé pohoršila.
Všechny díly pořadu sledujte tady >>> Zpátečka
"Z hlediska genderového jde o misogynii velkého kalibru. To, co mě pobuřuje nejvíc, je ono vyfouknutí ženy - tady se nevyjednává, tady se nikdo nesnaží o skutečné řešení problému, tady se umlčuje," psalo se tehdy třeba na webu feminismus.cz.
Rada pro reklamu musela řešit stížnosti od diváků. Ti podali podněty kvůli tomu, že spot uráží ženy a je sexistický. Arbitrážní komise ho ale nezakázala. Podle jejího rozhodnutí "televizní spot nepracuje s motivem nerovnosti či nenávisti pohlaví. Nemůže tak být označen za sexistický." Tvůrci podle komise pracovali s přijatelným množství vtipu a evidentní nadsázkou.