Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Umělá inteligence se začíná využívat i v marketingu

komerční článek
9. 5. 2023 14:44
V letošním roce se marketing nese ve znamení moderních a inovativních trendů. Chování spotřebitelů se v internetovém světě mění, přičemž spousta společností zavádí nástroje, které je posunou před jejich konkurenty. Velký vliv na marketing má jednoznačně i umělá inteligence.
Foto: komerční článek

Integrace umělé inteligence a marketingu roste, protože umělá inteligence za vás dokáže připravit obsah na webové stránky, příspěvky na sociální sítě, popisky k produktům na e-shop, ba dokonce i grafiku na základě předem definovaných parametrů.

Obsah je velice důležitý

Ve světě online marketingu je obsah jednoznačně král, protože bez přesvědčivého a informativního textu byste nepřilákali zákazníky. Nicméně tvorba kvalitního obsahu je časově náročný a nákladný proces, a proto na scénu nastupuje umělá inteligence, která dokáže vytvářet a optimalizovat marketingové materiály, obsah webových stránek i jakýkoliv jiný druh textu efektivněji a účinněji než kdykoliv předtím.

Co všechno umělá inteligence zvládne?

Obsah webových stránek. Umělá inteligence píše texty pro webové stránky. Pochopí to, o čem vlastně stránky jsou, a potom na základě tohoto porozumění generuje lepší text.

Příspěvky na sociálních sítích. Existuje hned několik způsobů, jak umělá inteligence připravuje příspěvky na sociální sítě. Jedním z nich je použití zpracování přirozeného jazyka k analýze minulých příspěvků a identifikaci vzorů. Dalším je použití prediktivního modelování, jež generuje nový obsah na základě toho, co v minulosti bylo úspěšné.

Reklamy. Umělá inteligence píše i texty pro reklamy. Zohlední cílovou skupinu, produkt i celkový tón reklamy.

Rozmanitost je opravdu široká. Stačí se zaregistrovat na portálu Deeply.cz, kde si zvolíte konkrétní balíček, a potom se můžete pustit do generování potřebných textů.

 

Právě se děje

Další zprávy