Žádná přestávka, jen pět set nejnovějších, nejlepších a nejzábavnějších reklam. Šestihodinová show startuje v 19 hodin v pražském Slovanském domě. Uskuteční se ve všech sálech multikina, navíc bude program přenášen na plazmové obrazovky na chodbách.
Pořadatelé si pro návštěvníky připravili opravdové špeky - od reklam například ze států středozemního moře, z Jižní Koreje, dále gay reklamu nebo ukázky charitativních spotů a mnoho dalšího.
V doprovodném programu nebudou chybět beat boxeři a break dance, tattoo ani body painting.
Šedesát až sedmdesát procent návštěvníků budou tvořit lidé z reklamní branže. "Připravena je laser show a spousta dalších překvapení, dárků pro každého návštěvníka a DJ´s party," lákají pořadatelé ty další.
První ročník přehlídky se konal v roce 1981 a organizoval ho Francouz Jean Marie Boursicot, jehož sbírka reklam nyní obsahuje více než 700 tisíc spotů. Když tehdy reklamožroutskou noc pořádal úplně poprvé, byla v ceně vstupenky i snídaně.