Reportáž, ve které jedenáctiletá Meghan Markleová vysvětluje, proč ji rozčílila reklama na prostředek na mytí nádobí. | Video: Youtube
V roce 1992, tehdy ještě jedenáctiletá, Meghan zhlédla při školním vyučování televizní reklamu, která ji velmi rozzlobila. "Ženy po celé Americe bojují s mastnými hrnci a pánvemi" - hlásal reklamní slogan na prostředek na mytí nádobí. "Ano, do kuchyně, přesně tam ženy patří," komentovali spolužáci.
Sexistická reklama a reakce chlapců rozzlobily jedenáctiletou Meghan natolik, že napsala několik dopisů. Jeden z nich adresovala přímo výrobci mycího prostředku, firmě Procter and Gamble, další tehdejší americké první dámě Hillary Clintonové. Od budoucí kandidátky na americkou prezidentku se jí dostalo podpory a od celosvětově největšího výrobce spotřebního zboží nápravy. Po Meghanině stížnosti už s mastným nádobím nebojovaly "ženy", ale "lidé".