Ve spotu cíleném na ženskou klientelu společnost Heineken ukazuje několik situací, při nichž ženy v barech a v restauracích dostávají od obsluhy nápoje, které si neobjednaly. Číšníci před ně servírují barevné koktejly, přestože si od nich vyžádaly sklenku piva.
Mužům sedícím vedle žen nebo opodál potom obsluha naopak chybně předkládá pivo, i když si u ní objednali třeba míchaný nápoj. Každé takové faux pas ve videu končí tím, že si žena s mužem své drinky jednoduše vymění a obě strany jsou nakonec spokojené.
Závěrečná scéna potom poukazuje, že podobná chyba může nastat i v případě jídla. Muž v ní mylně dostává burger, který si pak musí vyměnit za požadovaný salát. Ten totiž přistane před jeho přítelkyní. Reklama by se během tohoto roku měla dostat do vysílání televizních stanic v různých koutech světa.
"Myšlenka reklamy vychází ze skutečných každodenních zkušeností, s nimiž se může leckdo ztotožnit. Narušení zobrazovaných stereotypů vyžaduje, abychom si nejdřív připustili, že vůbec existují, a my jsme se toho rozhodli docílit zábavným způsobem," citoval server AdAge, který na spot upozornil, marketingového šéfa firmy Heineken Mauda Meijbooma.