Videozáznam jejího zpěvu doposud zhlédlo 186 milionů diváků.
Statistiku provedla agentura Visible Measures, která dala dohromady sledovanost na sto padesáti serverech sdílejících videa, a vytvořila tak seznam "100 Million Views Club".
Ten už podle názvu představuje hitparádu internetových klipů, které zhlédlo více než 100 milionů uživatelů.
Absolutním vítězem se stal klip rappera Soulja Boy k singlu Crank That, který zaznamenal 365 milionů kliků; následoval ho trailer k upírskému filmu Stmívání (Twilight), na který se podívalo 267 milionů uživatelů.
Třetí se umístilo video k pilotnímu singlu posledního alba Mariah Carey Touch My Body, o to mělo zájem 230 milionů diváků.
Čtyřku obsadil americký komik a břichomluvec Jeff Dunham se scénkou Achmed the Dead Terrorist.
Stačily jí tři týdny
Za ním už následuje zmíněná interpretace písně I Dreamed a Dream z muzikálu Bídníci v podání Susan Boyle.
Její výstup byl i televizní senzací. Na přenos se dívalo 11,4 milionu Britů. A jen nejsledovanější verzi vystoupení - která se na serveru objevila v mnoha variantách - pak zhlédlo v prvních třech dnech na serveru YouTube takřka pět a půl milionů uživatelů.
"Nejvíce ohromující na úspěchu jejího videa je fakt, že se na scéně objevila teprve před třemi týdny," uvádí ve své zprávě Visible Measures.
Mezi dalšími klipy, které se dostaly do seznamu nejsledovanějších internetových videí, figurují jména popových hvězd jako Leona Lewis, Avril Lavigne, Alicia Keys, Rihanna, Chris Brown, Miley Cyrus.
A pak také filmové trailery pro blockbustery Temný rytíř, Harry Potter a Princ dvojí krve a Hannah Montana: The Movie.