"Pod nánosem vizuálního smogu se nepochybně skrývá krásný dům," konstatuje Karous. Před podobným osudem prý prozíravě ochránil svoji pražskou stavbu slavný architekt Jean Nouvel, když v 90. letech projektoval komplex Zlatý Anděl. "Na skleněný plášť budovy navrhl nápisy s úryvky textů od Kafky, Meyrinka, Rilkeho a dalších o Praze píšících autorů. Texty označil za výtvarné řešení, za součást architektonického konceptu průčelí. A tím pádem tam nemůže nikdo plácnout reklamu, protože by tím porušil Nouvelova autorská práva. "Finální ránu do vazu zasadila budově v Nádražní herna Tsunami. Karousovi připadají obzvlášť odporné přelepy oken této provozovny. "To je pro herny typické. Reklama nebo nějaká obludná dekorace se nalepí zvnějšku na skla podniku, protože provozovatelé potřebují, aby hráči byli izolovaní od denního světla a ztratili pojem o čase. Tím se líp udržuje jejich návyk na automatech."