Hraní videoher, jedení před kamerou i líčení. Tak se vydělávají miliony na YouTube

Hraní videoher, jedení před kamerou i líčení. Tak se vydělávají miliony na YouTube
Chrise Scheweho alias Shoenice sleduje v současnosti téměř půl milionu lidí. Proslavil se velmi jednoduchou činností – před kamerou sní téměř cokoliv. Spořádal už třeba plechovku nebo lepidlo. Pojídáním bizarních "dobrot" chce také upozornit na problematiku s nedostatkem potravin v zemích třetího světa.
Pojídání jídla před kamerou a jeho sdílení na sociálních sítích se rovněž velmi rozmohlo v Jižní Koreji. Jednou z nejmladších celebrit, která se proslavila díky trendu zvaném Meok Bang, je čtrnáctiletý Kim známý pod přezdívkou Patoo. Ten si díky on-line hodování vydělá v přepočtu i 40 tisíc korun za jedno video.
PewDiePie je kanál švédského komentátora videoher Felixe Arvida Ulf Kjellberga, který patří mezi nejodebíranější na YouTube (39 milionů lidí). Za loňský rok si komentováním toho, jak hraje videohry, vydělal v přepočtu 165 milionů korun.
Na natáčení herních videí postavili své živobytí i Lewis a Simon. Video kanál YOGSCAST Lewis & Simon má po sedmi letech od svého vzniku přes sedm milionů odběratelů a ročně vydělá v přepočtu kolem 153 milionů korun. Zobrazit 10 fotografií
Foto: Patoo
pej
Aktualizováno 14. 9. 2015 19:51
Hraní počítačových her, testování hraček nebo pojídání jídla. Tyto běžné činnosti vydělávají lidem na YouTube desítky milionů korun ročně. Podívejte se na přehled těch nejzajímavějších virtuálních "podnikatelů".

Video – Na YouTube se válí miliony, stačí je jen zvednout. Někdo si vydělává tím, že před počítačem pojídá oblíbené jídlo, jiný jen komentuje to, jak masakruje postavičky v populární videohře. 

Podívejte se, čím vším se dá na YouTube živit.

 

Právě se děje

Další zprávy