San Francisco - Oděvní značka Betabrand ze San Franciska se rozhodla vydat se cestou, která ji přiblíží k běžným zákazníkům. A modelky s dokonalými těly upravenými ve Photoshopu to rozhodně nejsou.
Vedení firmy se proto rozhodlo, že nechá svou jarní kolekci nafotit obyčejné ženy, které s modelingem nemají zkušenosti, přesto jsou něčím výjimečné. Mají totiž před jménem vysokoškolský titul.
Jsou chytré a hlavně sexy, jak neopomíná zdůraznit společnost. Cílem kampaně bylo, aby se zákaznice v těchto ženách zhlédly a chtěly být jako ony a nemuselo je ničit malé sebevědomí při pohledu na profesionální modelky.
"Myšlenkou bylo mít pouze modelky s doktoráty, které by předváděly naši jarní kolekci. Tak jsme napsali našim zákazníkům na Facebook, abychom je našli. A odpovědělo 60 žen z celého světa," řekl zakladatel značky Chris Lindland serveru Adweek.
Kolekce slaví úspěchy nejen na sociálních sítích, ale i co se prodeje týká, přestože se společnost vyhnula použití například plnoštíhlých modelek, které dobývají i samotný profesionální modeling.