"Neboj se, holení je o sebedůvěře," říká v nové reklamě Gillette otec svému synovi.
"Vždycky jsem věděl, že jsem jiný. Netušil jsem, že pro to, jaký jsem, existuje název," říká Brown ve videu.
Reakce na video jsou různorodé, lidem kritizujícím reklamu vadí, že se Gillette podbízí a snaží se využít sociální hnutí pro prodej žiletek. Zástupci LGBTQ komunit klip berou jako smysluplné a vstřícné gesto. Sám aktér videa poděkoval firmě Gillette za možnost sdílet takto významný moment se svým otcem a doufá, že dodá odvahu i ostatním.
Gillette v lednu sklidil kritiku za reklamu, ve které vytáhl do boje s toxickou maskulinitou. Spot s názvem "Věříme" vybízel muže, aby změnili své chování. Podle kritiků ale útočil na přirozenost mužů, oponenti na sociálních sítích dokonce vybízeli k bojkotu produktů.