Tiffany boří předsudky. Snubní prstýnky teď propagují gayové

pej
14. 1. 2015 9:41
Tradiční šperkařská firma angažovala do reklamy poprvé po 178 letech svojí existence homosexuální pár.
Reklama společnosti Tiffany
Reklama společnosti Tiffany | Foto: Tiffany & Co. com

New York - Proslulá šperkařská firma Tiffany překvapila svojí novou reklamní kampaní na snubní prstýnky, angažovala totiž pár gayů. Pohlední muži pocházející z New Yorku spolu žijí i ve skutečnosti.

"Manželství a skutečná láska můžou mít různé podoby. Všechny ale spojuje zásnubní prsten od Tiffanyho, který je první větou společného příběhu dvojice. To jsme naší kampaní chtěli sdělit," uvedla tisková mluvčí firmy pro USA Today.

Super Bowl: Reklama na Coca-Colu
Super Bowl: Reklama na Coca-Colu | Video: YouTube

Autorem fotografie, která se stala součástí kampaně, je Paul Lindbergh.

Značka Tiffany & Co. byla založena v roce 1837 v New Yorku. V současné době má 289 poboček po celém světě, u nás najdete pouze jedinou prodejnu, a to v Pařížské ulici v Praze.

Reklamu, v níž se objevili homosexuálové, použila v minulosti už řada amerických firem, velký ohlas vyvolal jednominutový spot na Coca Colu, který se objevil během loňského Super Bowlu (finále amerického fotbalu, pozn. red.). Ten ukázal Ameriku jako zemi, kde žijí lidé různého původu, náboženství i sexuální orientace.

 

Právě se děje

před 34 minutami

Jablonec a Liberec odehrají v boji s pandemií imaginární derby

Fotbalisté Jablonce a Liberce sice kvůli pandemii nového koronaviru a přerušení ligy nebudou moci o prvním dubnovém víkendu odehrát plánované podještědské derby na hřišti, zápas se ale uskuteční aspoň imaginárně. Severočeští rivalové začnou v pondělí na odložené utkání prodávat vstupenky v hodnotě 100 korun a výtěžek věnují Krajské nemocnici v Liberci na podporu v boji s nemocí COVID-19.

Fanoušci si mohou v internetové síti Ticketstream kupovat lístky až do neděle, kdy se mělo derby původně hrát. Počet charitativních vstupenek není nijak omezen.

"Místo prestižní fotbalové bitvy se teď svádí jiný a mnohem zásadnější boj, a to boj o lidské životy. Nesvádí ho fotbalisté na zeleném trávníku, ale zdravotníci v nemocnicích. Jejich soupeř je bohužel obzvlášť zákeřný a o to jsou jejich statečné a obětavé výkony obdivuhodnější. V tom boji jim všichni musíme aspoň symbolicky pomoct," uvedly kluby ve společném prohlášení.

Fanoušci po zaplacení obdrží e-mailem speciální elektronickou vstupenku. "Poslouží vám jako stálá připomínka toho, že když to bylo třeba, nezůstali jste v ofsajdu. Věříme, že se v našem kraji najde dost lidí, kteří své zdravotníky v jejich zápase nenechají samotné. Pořiďte si svou vstupenku na derby proti koronaviru, pořiďte ji i svým blízkým. Nikdy nevíte, kdy někdo z nich pomoc zdravotníků bude taky potřebovat," dodali severočeští rivalové.

Podobnou iniciativu spustila nedávno Zbrojovka Brno, která se snaží vyprodat někdejší stadion Lužánky při imaginárním utkání se Slavií. Jde o připomínku slavného zápasu z října 1996, na který dorazilo 44.120 diváků, což je dodnes nejvyšší návštěva samostatné ligy. Výtěžek z virtuálních vstupenek získá na boj s koronavirem brněnská Fakultní nemocnice v Bohunicích.

Další zprávy