Tiffany boří předsudky. Snubní prstýnky teď propagují gayové

pej
14. 1. 2015 9:41
Tradiční šperkařská firma angažovala do reklamy poprvé po 178 letech svojí existence homosexuální pár.
Reklama společnosti Tiffany
Reklama společnosti Tiffany | Foto: Tiffany & Co. com

New York - Proslulá šperkařská firma Tiffany překvapila svojí novou reklamní kampaní na snubní prstýnky, angažovala totiž pár gayů. Pohlední muži pocházející z New Yorku spolu žijí i ve skutečnosti.

"Manželství a skutečná láska můžou mít různé podoby. Všechny ale spojuje zásnubní prsten od Tiffanyho, který je první větou společného příběhu dvojice. To jsme naší kampaní chtěli sdělit," uvedla tisková mluvčí firmy pro USA Today.

Super Bowl: Reklama na Coca-Colu
Super Bowl: Reklama na Coca-Colu | Video: YouTube

Autorem fotografie, která se stala součástí kampaně, je Paul Lindbergh.

Značka Tiffany & Co. byla založena v roce 1837 v New Yorku. V současné době má 289 poboček po celém světě, u nás najdete pouze jedinou prodejnu, a to v Pařížské ulici v Praze.

Reklamu, v níž se objevili homosexuálové, použila v minulosti už řada amerických firem, velký ohlas vyvolal jednominutový spot na Coca Colu, který se objevil během loňského Super Bowlu (finále amerického fotbalu, pozn. red.). Ten ukázal Ameriku jako zemi, kde žijí lidé různého původu, náboženství i sexuální orientace.

 

Právě se děje

Další zprávy