reklama
 
 

Obchod se spodním prádlem musel odstranit vyhublou figurínu

15. 5. 2014 9:02
Italská značka La Perla prodávající luxusní spodní prádlo odstranila pod tlakem veřejnosti ze svého obchodu v New Yorku extrémně vyhublou figurínu.

New York – Obchod firmy La Perla ve čtvrti Soho odstranil pod tlakem negativních diskusích na sociálních sítích ze své výlohy příliš hubenou figurínu. Tu náhodou vyfotil během svých pochůzek zakladatel a spolumajitel produkční společnosti The Big Live Michael Rudoy a zveřejnil ji na svém Twitteru s komentářem: "Myslíte si, že tato modelka je opravdu v pořádku?"

Reakce na sebe nenechaly dlouho čekat. "Hrozné," reagoval na příspěvek jako jeden z prvních lékař zabývající se léčbou poruch příjmů potravy.

Obchod kritiku vyslyšel a figurínu s vystouplými žebry z výlohy za pár hodin odstranil. Zároveň na Twitteru reagoval tímto prohlášením: "Víme o tomto problému. Figurína byla z obchodu odstraněna a nebude použita ani v dalším z našich obchodů. Zároveň přepracováváme celý koncept toho, jak budou naše prádlo vystavováno. Vážíme si připomínek každého z vás a děkujeme vám za ně."

Kult příliš hubených žen způsobil během posledních deseti let nárůst počtu lidí s poruchou příjmu potravy. "Podle odhadů jen v USA jí trpí 10 miliónů žen a milión mužů," uvedla nezisková organizace The Eating Disorder Foundation založená za účelem pomoci lidem s poruchou příjmu potravy.

autor: pej | 15. 5. 2014 9:02

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama