Důchodce přes dva roky volal na linku operátora a stěžoval si. Zatkla ho policie

ČTK ČTK
4. 12. 2019 8:48
Policie v Tokiu zatkla 71letého muže za to, že volal svému telefonnímu operátorovi 24tisíckrát, aby si stěžoval. Senior čelí obvinění, že narušoval chod firmy.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Shutterstock

Akitoši Okamoto čelí obvinění, že v uplynulých osmi dnech stále volal na bezplatnou linku svého operátora KDDI, aby ho obvinil z porušování smlouvy. Podle policie šlo o tisíce telefonátů.

Operátor uvedl, že muž na linku volal opakovaně v období dvou a půl let. Okamoto naopak tvrdí, že firmu neobtěžoval a že se sám stal obětí nepříjemné situace.

Muž si podle japonských médií stěžoval, že jeho telefon nezachycuje rozhlasové vysílání, a obvinil operátora, že porušuje smlouvu. Podle policie Okamoto obsluhu zákaznické linky opakovaně urážel a domáhal se, aby ho zástupce firmy navštívil a omluvil se mu. Někdy na zákaznickou linku muž pouze zavolal a po zvednutí zavěsil.

Firma KDDI se prý původně s mužem soudit nechtěla, telefonáty ale prý byly tak časté a neúprosné, že zaměstnanci zákaznické linky nestíhali vyřizovat požadavky dalších klientů. Policejní mluvčí uvedl, že Okamoto byl zatčen pro podezření z toho, že bránil normálnímu fungování podniku.

 

Právě se děje

Další zprávy